Nu Online
Momenteel zijn er 494 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedanking - hartenkoekjes

17-7-2010 9:57:03
Hallo,

Wij willen graag als bedanking zakjes geven met daarin hartenkoekjes. Op het zakje staat dan "Kom eens op de koffie, met dan ons adres erbij".

Maar... we vinden nergens hartenkoekjes! Ik had gedacht dat dit echt gemakkelijk zou zijn. Niet dus.. Heeft iemand een idee waar we dit kunnen halen??

Tine
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1246

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik17-7-2010 10:37:57

Probeer eens bij The Biscuit Line. Wij hebben onze bedankingen daar ook besteld, je kan de koekjes zelfs laten personaliseren.

Groetjes
Sabine

Tine
31-7-2010
 Meld misbruik17-7-2010 12:05:48

Op de site vind ik niets over de prijs van die printed biscuits. Wat betalen jullie daar voor? We zouden geen verpakking meer nodig hebben, want de zakjes hebben we al zelf gemaakt.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-7-2010 14:41:50

Ik weet niet van welke regio je bent, maar in St-Niklaas maakt Bakker Wim koekjes in elke vorm die je wil waar een eetbare foto op staat: http://www.bakkerijwim.be/fotocookies.htm
Is wel niet goedkoop: €2,40 per stuk.

Maar waarom bak je dan niet zelf koekjes? Ok, wel wat werk maar met behulp van je mama of vriendin of zo kan dat nog een leuke middag worden! Hartjesvormpjes kan je zowat overal kopen.

Delphine
6-11-2010
 Meld misbruik17-7-2010 15:20:37

Ik denk dat je dat bij eender welke bakker kan vragen, en dat zal een stuk goedkoper zijn.

Groetjes, Delphine

Tine
31-7-2010
 Meld misbruik17-7-2010 18:08:07

We hadden ook het idee om zelf te bakken.
Maar het is nu nog twee weken tot de trouw en de komende week zijn we de ganse week bij de ouders van mijn verloofde. Zijn vader heeft voor bakker geleerd en bakt nog altijd veel, dus dachten we dat het de ideale oplossing zou zijn. Maar.. hij ziet het niet zitten! Jammer dus!
Daarom zoeken we nu naar hartenkoekjes in de winkel

Mashiya
7-8-2010
 Meld misbruik19-7-2010 11:36:24

Ikzelf ben van Geel en de specialiteit is daar: Geelse hartjes: hartvormige koekjes met marsepein tussen. Lekker, en iedere bakker kan ze maken in alle groottes en smaken!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...