Terug naar overzicht
Probeer eens bij The Biscuit Line. Wij hebben onze bedankingen daar ook besteld, je kan de koekjes zelfs laten personaliseren. Groetjes Sabine
Op de site vind ik niets over de prijs van die printed biscuits. Wat betalen jullie daar voor? We zouden geen verpakking meer nodig hebben, want de zakjes hebben we al zelf gemaakt.
Ik weet niet van welke regio je bent, maar in St-Niklaas maakt Bakker Wim koekjes in elke vorm die je wil waar een eetbare foto op staat: http://www.bakkerijwim.be/fotocookies.htm Is wel niet goedkoop: €2,40 per stuk. Maar waarom bak je dan niet zelf koekjes? Ok, wel wat werk maar met behulp van je mama of vriendin of zo kan dat nog een leuke middag worden! Hartjesvormpjes kan je zowat overal kopen.
Ik denk dat je dat bij eender welke bakker kan vragen, en dat zal een stuk goedkoper zijn. Groetjes, Delphine
We hadden ook het idee om zelf te bakken. Maar het is nu nog twee weken tot de trouw en de komende week zijn we de ganse week bij de ouders van mijn verloofde. Zijn vader heeft voor bakker geleerd en bakt nog altijd veel, dus dachten we dat het de ideale oplossing zou zijn. Maar.. hij ziet het niet zitten! Jammer dus! Daarom zoeken we nu naar hartenkoekjes in de winkel
Ikzelf ben van Geel en de specialiteit is daar: Geelse hartjes: hartvormige koekjes met marsepein tussen. Lekker, en iedere bakker kan ze maken in alle groottes en smaken!