Terug naar overzicht
"Ik heb allen schrik dat op den trouwdag ze me in het niks zal doen verdwijnen." De trouw gaat toch om je vriendin en niet om haar of jou? Jouw taak als getuige is om ervoor te zorgen dat haar dag vlekkeloos verloopt, dus ik zou gewoon je best doen daarvoor en me van al de rest niets aantrekken!
Ja, begrijp me niet verkeerd hé, ik wil niet in de belangstelling staan.Maar "die andere vriendin" (niet diegene die trouwt) die is zo zielig, in aandacht zoeken.Begrijp je? En dan "duwt" ze me precies op de achtergrond.Gisterenavond op de vrijgezellen ook, ik ben dus gewoon lucht voor haar.En ik maak er mezelf al de ganse dag druk in. M'n vriendin die trouwt zal er niks van merken hoor die dag, ze weet dat zelf niet dat het tussen ons niet klikt. Ik ga haar daar nu 3 weken voor haar trouw niet met lastigvallen.trouwens dat is gewoon ff 2 dagen om de tanden bijten.'t is gewoon erg hoe sommige mensen kunnen zijn!
mensen die zo graag willen opvallen maken enkel zichzelf belachelijk. Zonder dat ze het beseffen.