Nu Online
Momenteel zijn er 518 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jaloerse vriendin!?

18-7-2010 12:10:30
Dag dames,

Gisteren was het de vrijgzellenavond van m'n vriendin in Gent.
Alles is super verlopen! Goed weer gehad, leuke opdrachtjes, lekker eten.

1 punt waar ik me echt blauw aan erger is een vriendin van haar!
Ik heb ook een aantal zaken voor de vrijgezellen samen met haar georganiseerd.
Maar ze doet zo precies of ik lucht ben, denk dat ze jaloers is dat ik getuige ben en niet zij.
Ze probeerde dus gewoon bijna "zielig" de aandacht naar haar toe te trekken de hele avond.
'k heb haar laten doen.
Ik heb allen schrik dat op den trouwdag ze me in het niks zal doen verdwijnen.
Meestal ben ik heel zelfzeker maar op zo momenten klap ik toe.

Zeker de vrijdag gaan we enkel met m'n vriendin, ouders en dat koppel dus gaan eten.

Ik wil ze gewoon niet over mij laten walsen =(

en ik hoop zeker dat ik er niet naast zit aan tafel! erg hé :(

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 667

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik18-7-2010 16:51:52

"Ik heb allen schrik dat op den trouwdag ze me in het niks zal doen verdwijnen."

De trouw gaat toch om je vriendin en niet om haar of jou? Jouw taak als getuige is om ervoor te zorgen dat haar dag vlekkeloos verloopt, dus ik zou gewoon je best doen daarvoor en me van al de rest niets aantrekken!

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik18-7-2010 21:35:01

Ja, begrijp me niet verkeerd hé, ik wil niet in de belangstelling staan.
Maar "die andere vriendin" (niet diegene die trouwt) die is zo zielig, in aandacht zoeken.
Begrijp je? En dan "duwt" ze me precies op de achtergrond.
Gisterenavond op de vrijgezellen ook, ik ben dus gewoon lucht voor haar.
En ik maak er mezelf al de ganse dag druk in.

M'n vriendin die trouwt zal er niks van merken hoor die dag, ze weet dat zelf niet dat het tussen ons niet klikt. Ik ga haar daar nu 3 weken voor haar trouw niet met lastigvallen.
trouwens dat is gewoon ff 2 dagen om de tanden bijten.
't is gewoon erg hoe sommige mensen kunnen zijn!

isabelle
1-8-2010
 Meld misbruik19-7-2010 10:02:58

mensen die zo graag willen opvallen maken enkel zichzelf belachelijk. Zonder dat ze het beseffen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...