Terug naar overzicht
Hallo, Wij vertrekken op 11 augustus naar Mauritius. Als huwelijksreis kreeg ik als bruid 50% korting. Dus dat maakt het wel interessant. Tip: als je van bruidskorting wil genieten zou ik me op voorhand bevragen hoelang na je huwelijk je nog van deze korting kan genieten... Tis meegenomen eh Groetjes Annelies
hey,zeg maar gewoon een paar ideen: -caraiben -safari in afrika -cruise op de nijl -mexico -dominicaanse republiekgrtjs jessie
wij gaan een weekje naar New York, zijn geen van beidden zonnenkloppers
Wij gaan 2 weken rondreizen in het zuid-westen van de verenigde staten, kijk er al enorm naar uit :)
@ Annelies: 50 % korting? AMAI! Bij welke touroperator zijn jullie langs geweest? Daar wil ik ook wel van profiteren :)
16 dagen op men lui gat gelegen in de Caraiben
hey, Aangezien wij geen zon-zee-strand mensen zijn en van een actieve vakantie houden gaan wij wandelen in Schotland (great glen way gevolgd door een weekje met de auto toeren). Ik kijk er enorm naar uit. Desolate landschappen, romantische kasteelruïnes en al de tijd van de wereld om lange gesprekken te hebben met mijn ventje. groetjes, ilse
Wij gaan ook een week naar New York
Wij zijn vorige maand een weekje op cruise geweest naar Noorwegen. Is zeker de moeite in die periode, omdat het daar dan niet donker wordt. Groetjes, Kathleen
wij gaan naar Jamaica! Groetjes!
Alvast bedankt voor jullie reactie, klinkt allemaal heel mooi ! :-)
Wij gaan in maart naar Nepal, als je graag buiten het seizoen gaat, is dat ideaal: het is daar dan 20 tot 25 graden en de rododendrons staan er dan in bloei. Wij willen graag trouwen in 2011, maar hebben nog geen datum. Of we in maart al getrouwd zullen zijn of niet, voor ons wordt dat de huwelijksreis.