Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje

19-7-2010 11:27:43
We zijn intussen al bijna een maand getrouwd, dus nu wordt het wel stilaan tijd voor een verslagje!

Donderdag had ik gelukkig al verlof genomen, want wat gepland was als een rustig dagje voor ons twee werd uiteindelijk een hectische dag van heen en weer rijden om alles geregeld te krijgen. Nadien moest ook ons huis nog gepoetst worden want iedereen zou bij ons verzamelen, én we vertrokken meteen van aan de feestzaal op huwelijksreis. Uiteindelijk om half 2 lagen we in ons bedje, en de slaap liet dan ook niet lang op zich wachten.
Om kwart voor 7 liep de wekker alweer af en ging het naar de kapper. Toen begon het bij mij eindelijk door te dringen dat het helemaal echt was, en kreeg ik toch wat kriebels in de buik! Dikke merci aan Studio Joyce (Wilrijk) voor de kapsels, het was top, en voor weinig geld!

Terug thuis bleek mijn mama vertraging te hebben opgelopen, want onze fotografes en visagiste stonden al voor de deur te wachten. Iets later kwam ook mijn mama toe, en kon ik geshminkt worden. Terwijl mijn vrouw geschminkt werd deed ik mijn kleed en juwelen aan, en om kwart na 10 waren we met hulp van mijn mama allebei aangekleed en ready to go!

Van thuis ging het naar gemeentehuis, waar de rest van de familie ons al stond op te wachten. De ceremonie was nog wel okee, al dreunde de ambtenaar het gekozen gedicht nogal op, waardoor het voor een groot deel verloren ging.
Buiten nog even felicitaties in ontvangst nemen en alweer de auto in, naar de kinderboerderij! Ze waren daar echt supervriendelijk en hebben mega-goed geholpen om de fotoshoot goed te laten verlopen. Wonder boven wonder zijn onze kleedjes daar ook niet echt vuil geworden!
Vandaar ging het naar Ikea, waar de mensen echt enorm vreemd keken toen we daar rondliepen in onze kleedjes :) We kregen alsnog een bon van 200 euro omdat we daar onze trouwfoto's lieten maken, al was het niet meer de trouwdag van prinses Victoria, was echt lief!
Onverwacht bleek Ikea toch echt vrij vuil, want onze sleep zag echt zwart vanonder toen we daar buiten kwamen, maar't heeft enorm leuke foto's opgeleverd. 't Was wel ff stressen daar, want onze fotografes hadden onderweg in de file gezeten, waardoor de tijd eigenlijk al bijna om was toen we binnen gingen...

Om half 2 naar de kerk vertrokken waar we toch nog op tijd toe kwamen, maar nog niet konden beginnen, want mijn schoonbroer was de ringen gaan halen die mijn schoonmoeder was vergeten mee te nemen... Uiteindelijk met wat vertraging toch kunnen beginnen. De mis was echt super, vrolijk, mooi, alleen maar positieve commentaar over gehoord!

Daarna naar Domein Martinus voor de receptie, waar helaas heel wat mensen zonder verwittigen niet zijn opgedaagd... Jammer!
Over de zaal kunnen we in elk geval niet klagen, alles was tot in de puntjes verzorgd, er waren meer dan genoeg superlekkere hapjes, het eten daarna was gewoon subliem!
Om 22u kwamen de gasten voor het dessertbuffet toe, en om half 12 kon na het aansnijden van de taart het feest beginnen met de openingsdans. Nog even stress want het kleed van mijn vrouw bleef niet goed omhoog met het lintjessysteem, en mijn schoonmoeder (jawel, alweer) was de veiligheidsspelden kwijtgeraakt... Met dank aan onze reddende engel is het uiteindelijk toch nog gelukt om onze openingsdans tot een goed einde te brengen.
Nadien is de dansvloer echt geen seconde leeg geweest, ik ben er zelf ook bijna niet af geweest eigenlijk :) De DJ heeft supergoed werk geleverd, en is een enorme aanrader! Klimaks music is echt schitterend, zou hem zo opnieuw nemen!
Om kwart na drie hebben we er uiteindelijk een einde aan gebreid, waarna we ons nog eventjes hebben teruggetrokken in onze hotelkamer met twee vriendinnen, om 2uur later weer aan het ontbijt te zitten en naar Zaventem te rijden.

Gisteren zijn we onze foto's gaan afhalen, en ze zijn echt ongelooflijk prachtig! Heel dikke merci aan Eve and me voor het schitterende werk!

Als ik het zo allemaal neerschrijf kan ik het nog eens opnieuw beleven, heerlijk! Zou het zo willen overdoen!

groetjes,
Karolien

Kristien & Karolien
25-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1829

sylvie
14-8-2010
 Meld misbruik19-7-2010 11:31:50

ikea voor foto's dit moet wel en tof effect geven wij zoeken nog een locatie en hoe zijn de foto's uitgedraait

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik19-7-2010 11:33:31

De foto's van bij Ikea zijn echt leuk, was jammer dat we niet meer tijd daar hadden! Ik zal later deze week proberen om er een aantal online te zetten en dan post ik het hier wel

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik19-7-2010 12:22:46

Fijn om te horen dat 't zo'n geslaagde dag was!!!

Gefeliciteerd aan beiden (zo 'n maandje te laat)!! :)

P.s.: ben ook razend benieuwd en super-lief van de Ikea.

Natuurlijk.... als je ziet hoeveel volk daar rondloopt dagelijks, is 't niet zo gek dat 't er pikzwart is, al da stof da mensen meebrengen aan hun voeten, gelukkig zag je de onderkant van je sleep niet, als 't goed was?

Geniet nog van wittebroodsweken!

Cara
7-8-2010
 Meld misbruik19-7-2010 13:00:29

Hey,

ziet er mooi verslag uit, ben al benieuwd naar de foto's!

Vraagje: als ik me niet vergis kwamen jullie kleedjes ook v bij Maya, waren jullie tevreden v haar service en alles wat erbij hoort?

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik19-7-2010 16:45:51

Onze kleedjes kwamen idd van bij Maya, we waren er tevreden over op het opsteken van de sleep na, bij Kristien kwam de sleep niet volledig van de grond, en de eerste keer was er een fout gemaakt door de naaister (de lagen van de sleep waren niet aan elkaar genaaid).
Bij mij was het wel okee, maar bleef het toch ook niet heel de avond omhoog...

De onderkant van de sleep zag je inderdaad pas bij het dansen 's avonds, dus niet zo'n probleem :)

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik19-7-2010 20:20:44

Hey,

Proficiat he!!! Ik ben jullie vaak tegengekomen op dit forum dus leuk om jullie verslagje te lezen!!! Ben wel eens benieuwd naar jullie foto's....:-)

Groetjes,
Edel

Chris

Meld misbruik21-7-2010 18:22:05

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik21-7-2010 19:26:09

Chris, wij vinden foto's ook heel belangrijk en hebben met Eve and me zeker geen amateurs ingeschakeld.
De Boomsesteenweg in Wilrijk is echter helemaal opgebroken waardoor er geen doorkomen aan was tussen kinderboerderij en Ikea. Helemaal niks te maken met zogezegd amateurisme.Ondanks het feit dat de tijd daar beperkter was dan gehoopt zijn er trouwens meer dan voldoende prachtige foto's uitgekomen.

Soit, neem vooral een fotograaf waar je je goed bij voelt, dat hebben wij ook gedaan, en met het gewenste resultaat.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info