TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sylvie
14-8-2010
|
19-7-2010 11:31:50
ikea voor foto's dit moet wel en tof effect geven wij zoeken nog een locatie en hoe zijn de foto's uitgedraait
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
19-7-2010 11:33:31
De foto's van bij Ikea zijn echt leuk, was jammer dat we niet meer tijd daar hadden! Ik zal later deze week proberen om er een aantal online te zetten en dan post ik het hier wel
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
19-7-2010 12:22:46
Fijn om te horen dat 't zo'n geslaagde dag was!!!
Gefeliciteerd aan beiden (zo 'n maandje te laat)!! :)
P.s.: ben ook razend benieuwd en super-lief van de Ikea.
Natuurlijk.... als je ziet hoeveel volk daar rondloopt dagelijks, is 't niet zo gek dat 't er pikzwart is, al da stof da mensen meebrengen aan hun voeten, gelukkig zag je de onderkant van je sleep niet, als 't goed was?
Geniet nog van wittebroodsweken!
|
|
Cara
7-8-2010
|
19-7-2010 13:00:29
Hey,
ziet er mooi verslag uit, ben al benieuwd naar de foto's!
Vraagje: als ik me niet vergis kwamen jullie kleedjes ook v bij Maya, waren jullie tevreden v haar service en alles wat erbij hoort?
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
19-7-2010 16:45:51
Onze kleedjes kwamen idd van bij Maya, we waren er tevreden over op het opsteken van de sleep na, bij Kristien kwam de sleep niet volledig van de grond, en de eerste keer was er een fout gemaakt door de naaister (de lagen van de sleep waren niet aan elkaar genaaid).
Bij mij was het wel okee, maar bleef het toch ook niet heel de avond omhoog...
De onderkant van de sleep zag je inderdaad pas bij het dansen 's avonds, dus niet zo'n probleem :)
|
|
Edel
7-8-2010
|
19-7-2010 20:20:44
Hey, Proficiat he!!! Ik ben jullie vaak tegengekomen op dit forum dus leuk om jullie verslagje te lezen!!! Ben wel eens benieuwd naar jullie foto's....:-) Groetjes, Edel
|
|
Chris
|
21-7-2010 18:22:05
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
21-7-2010 19:26:09
Chris, wij vinden foto's ook heel belangrijk en hebben met Eve and me zeker geen amateurs ingeschakeld.
De Boomsesteenweg in Wilrijk is echter helemaal opgebroken waardoor er geen doorkomen aan was tussen kinderboerderij en Ikea. Helemaal niks te maken met zogezegd amateurisme.Ondanks het feit dat de tijd daar beperkter was dan gehoopt zijn er trouwens meer dan voldoende prachtige foto's uitgekomen.
Soit, neem vooral een fotograaf waar je je goed bij voelt, dat hebben wij ook gedaan, en met het gewenste resultaat.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |
Videoproducties