Nu Online
Momenteel zijn er 476 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Themakleur limoengroen

19-7-2010 19:42:25
Hey planners,

Ik zou graag voor ons huwelijk met de kleur limoen werken. Ik zou ze gewoon in kleine details laten terugkomen zodat het niet te overheersend wordt. Heeft er iemand onder jullie dit al gedaan? Waar zouden jullie het dan allemaal gebruiken?
Ik denk dat ik ook wel met wit ga werken want anders denk ik dat het te flashy wordt.
Graag jullie mening
Als er iemand dit al heeft gedaan en wat foto'tjes wil delen
kenny.antoine@telenet.be

Thx Daisy

Daisy
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1553

Nathalie
14-5-2011
 Meld misbruik19-7-2010 19:53:08

Hoi Daisy,

ook wij zouden graag met deze kleur werken. We hebben echter nog niks specifieks in gedachten. Ons huwelijksfeest zal doorgaan in een parochiezaal, dus we moeten zelf voor de aankleding zorgen. Wat wel al zeker is, is dat we limoengroen tafelkleedpapier zullen hebben en paarse servetten.

Groetjes

katrien
1-10-2010
 Meld misbruik19-7-2010 20:06:29

Grote vazen met daarin van die groene appels :-)
En bv,een appel gebruiken voor de menu in te steken

Das ook mooi hoor.

Emily
28-8-2010
 Meld misbruik19-7-2010 20:23:43

Hallo Daisy

wij trouwen volgende maand en ons thema is ook limoen-gifgroen!
Wij laten het kleur in vele dingen terugkomen.Onze uitnodigingen waren wit met gifgroene bedrukking en gifgroen koordje.Iedereen vond het echt modern en mooi.Ook onze menukaarten gaan we nu maken en zal ook die stijl zijn.Verder zorg ik er ook voor dat mijn bruidsboeketje met de kleuren wit en groen zal zijn(wat ik sowieso al het mooiste vond) en voor de tafelplaatsing (naamkaartjes) zullen er grannysmith appels op de borden staan met daarop de namen in het wit geschreven... (wij hebben een decorateur die daarvoor ging zorgen).
Ook onze bedankjes worden speciaal met een limoengroen accent.

Veel succes!!

groetjes

Emily

Daisy
4-6-2011
 Meld misbruik19-7-2010 20:43:39

Alvast bedankt voor de reacties!!

Nu dacht ik eraan om limoengroene schoenen aan te doen onder mijn witte jurk :-)
Weet er iemand waar ik die kan vinden??

Thx

Ann
6-8-2010
 Meld misbruik19-7-2010 20:58:17

Hey,

wij werken met turkoois. Nu heb ik aan de suite gevraagd om in hun kledij turkoois te laten voorkomen. Hopelijk heeft iedereen naar me geluisterd. De mannen dragen alvast een turkooise das, die heb ik via: www.stropdassenwinkel.nl
In onze bedankjes hebben we turkoois en ook onze balonnen hebben we eentje in het turkoois.

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik19-7-2010 23:22:13

wij gaan ook werken met turkoise.. wij gaan die kleur ook overal laten trug komen, vb uitnodiginge, koortje van misboekje, bedankjes, wit tafelkleed met turkoise loper, servieten, ik iets aan mijn kleed vb bloem, en bij mijn vriend de das en het stoeferke (wat in zijn borstzak zit), speldjes in mijn haar wit en turkoise.. onze naaste familie hebben we dat ook gevraagd, mijn zus heeft haar kleed al en dat is turkoise, de rest zullen we nog moeten afwachten he..

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik20-7-2010 7:31:32

hey,
Wij werken ook met een kleurenthema en aangezien ik geen witte jurk heb, is het kleurthema de kleuren van mijn jurk (die ik hier nog niet ga verklappen )
Wij gaan de kleuren ook laten terugkomen in een aantal details: het gastenboek, de uitnodiging was in die kleuren, de servetten bij de broodjes op de fuif snachts, de ballonnen die we als versiering gebruiken, de kaarsen bij op de tafel met het gastenboek, het zakje waar mijn trouwring in gaat zitten en mijn ventje zijn das.

Daisy wat de schoenen betreft heb je de Rainbow Collection. Dit zijn witte schoenen die ze kunnen laten kleuren in zowat élke kleur die mogelijk is. Deze collectie is volgens mij te koop bij heel wat bruidswinkels. Waar ik mijn kleed gekozen heb (het bruidsparadijs in merksem) hadden ze deze ook. Ik heb dit uiteindelijk niet gedaan omdat ik een nogal gangbare kleur schoenen heb (zwart) en deze dus in een gewone schoenwinkel kunnen vinden heb. Ik weet wel niet wat het kost om te laten kleuren enzo.

Groetjes,
ilse

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik20-7-2010 12:49:57

wij werken ook met limoengroen gecombineerd met bruin of wit.
onze uitnodigignen waren limoengroen met wit.
onze balonnen voor de kerk (zo'n boompjes zijn in limoengroen met chocoladebruin) echt heel mooi!
En dan ook een paar kleine dingetjes zoals een tekstje van de bedankinsjes staat in het groen, menu kaartjes..
veel plezier ermee
groetjes sharon

Julie
5-8-2012
 Meld misbruik23-7-2010 13:25:48

Hey,

mijn mama gaat mijn tafeldecoratie maken met van die nieuwe onderwaterlichtjes.
Je kunt ze in alle kleuren krijgen. Ze heeft er gevonden op een hobbybeurs.
Je moet maar eens kijken op de site van Flowers and Lights om een ideetje op
te doen.
Veel succes
Julie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...