Terug naar overzicht
Wow! Héél mooi! Proficiat!!
Prachtig!!!Dikke proficiat!! Echt waar,mooi kleed ook trouwens :-) xxx
Prachtig kleed! en idd super foto's :-)
hey nathalie, schitterende foto's groetjes, ils
supermooi. proficiat met jullie huwelijk
heel mooie foto's! Wel raar om iemand te zien in dezelfde jurk als ik koos! Maar langs de andere kant heel geruststellen! Tis echt een prachtjurk!!
Je haar was idd heel mooi! Leuke foto's
Prachtige foto's !!!!!!!
Het zag er idd een prachtdag uit! Zeer mooie foto's! Proficiat!
Wat een prachtige foto's !!!!! Echt heel mooi, jullie stralen! Proficiat!
Hey Nathalie, proficiat, het zag er echt prachtig uit. Ik had nog een vraagje: wij vinden dat idee van die ijskar wel leuk. Hoe hebben jullie dat geregeld? Is dat duur? xxx
jullie zagen er prachtig uit en je had een heel mooi kleed. Heel mooi liedje bij je foto's. Geniet er nog maar van............................
@Leen, onze foto's zijn getrokken in Tienen, is een ruïne van een afgebrande kerk. Is gelegen in een zijstraat van de ring in Tienen, net achter de LIDL. @Karen, wij hebben dit gewoon gevraagd aan onze plaatselijke ijskarman, die wilde met plezier komen. De prijs viel heel goed mee, en de mensen vonden dit geweldig!
Proficiat! En uiteraard ook mooie foto's! Voor ons is het nog bijna een jaartje te gaan... Vraagje, vond jullie huwelijkskaars wel leuk ;-) Waar heb je deze gevonden? Was niet iets waar ik al op zoek naar was maar bij het zien van jullie foto's viel ze me wel op ;-) Alvast bedankt! Groetjes
Proficiat Nathalie!Ik heb een vraagje over jullie uitnodigingen, die vind ik super leuk! Waar heb je die gevonden? Alvast bedankt!