TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ilse
7-8-2010
|
20-7-2010 7:16:06
Hey,
Wij geven onze huwelijksfuif in Le Cirq in Hoogstraten. Het is de oude cinema van vroeger en binnenin is het prachtig. Nadeel is wel dat er geen tuin aan is.
Groetjes,
ilse
|
|
joke
2-9-2011
|
20-7-2010 8:26:42
Hey,
wij geven ons feest in Den Eyck in Kasterlee. Supervriendelijke mensen, en de zaal/eten is ook geweldig. Zelf heb ik er nog wel geen feest gegeven, maar ben er al een aantal keer naar een feest geweest.
grts,
joke
|
|
Evelien
4-6-2011
|
20-7-2010 8:28:46
Wij geven ons avondfeest in de Residentie in Lichtaart.
|
|
Tina
11-9-2010
|
20-7-2010 9:17:25
Wij geven ons feest in de Kapelhoeve in Turnhout
|
|
Charlotte
28-5-2011
|
20-7-2010 9:41:41
De kapel van de kolonie in Merksplas.... prachtige zaal!!! Kijk eens bij cateringVandersmisen op hun website!
Wij gaan daar onze ceremony en trouwfeest doen! Jipie!
Heeft iets speciaals en ligt in een prachitge omgeving... veel groen.
Op zich niet zo duur, maar als je dan denkt dat er niets in de zaal aanwezig is.... dan begint het wel op te lopen :-s
Maar ge trouwt maar (normaal) maar ene keer en dat moet dan toch helemaal zijn zoals je zelf wilt!
Succes met je zoektocht!
|
|
ilse
7-8-2010
|
20-7-2010 10:07:39
hey,
Ik ken ook iemand die getrouwd is in de kapel van de kolonie in Merksplas. Er is idd niks aanwezig in de zaal en je moet zelf voor álles zorgen. Maar het is een prachtige zaal!!!
groetjes,
ilse
|
|
Katrien
10-9-2010
|
20-7-2010 10:12:12
Wij gaan feesten in het Daemshof in Noorderwijk (Herentals).
De planning en de afspraken met de mensen in kwestie ter plaatse lopen volledig op wieltjes. Echt heel professioneel! Zeker een aanrader. (En ik ben zeker dat ik dat na 10 september ook nog zal zeggen )
|
|
Karen
23-7-2010
|
20-7-2010 11:00:38
Hoi,
wij trouwen vrijdag en feesten in 'de kunstvrienden' in Merksplas. Echt mooi zaaltje en leuke tuin, terras. Kijk maar eens op website.
Wel zelf voor alles zorgen: inkleding, traiteur, dj, ...
|
|
Carolina
1-8-2009
|
20-7-2010 14:29:18
Wij hebben ons feest in Den Eyck in Kasterlee gegeven. Echt super!!!!! Nog nooit zo'n feest meegemaakt! Alles was af, tot in de kleinste puntjes! Een echte aanrader!
Vrienden van ons hebben hun feest in de Kapelhoeve in Turnhout en het Daemshof in Noorderwijk gegeven. Allebei ook goei feesten maar aan het niveau van Den Eyck kwamen ze geen één van de twee.
groetjes, Carolina
|
|
Claudia
12-8-2011
|
20-7-2010 14:55:39
Wij geven ons feest in De Vlaschaard in Hulshout. Ik vind het een hele mooie zaal, met ook een mooie tuin aan. De feesten die ik daar al heb gehad waren wel goed! We hebben al een eerste gesprek gehad met die mensen en ik vond het wel vriendelijke mensen. Wij gaan trouwen in een andere gemeente. Wij hebben ons huis in Hulshout gekocht, maar geen een van de twee woont daar dus voor ons was het ook even zoeken.
|
|
Inne
22-5-2010
|
21-7-2010 13:21:07
hof ter smisse in hoogstraten, een echte aanrader. daar is ons feest geweest eind mei. receptie is buiten bij goed weer (echt heerlijk!!), goede dj die je via de zaal kunt vragen, ze houden alles in het oog of alles naar wens is, zeer goede receptie, lekker eten, alles heel verzorgd.... zeker eens op hun website een kijkje nemen! succes met de zoektocht!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|