Nu Online
Momenteel zijn er 330 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

volkwagen busje als vervoer

21-7-2010 14:39:57
Hallo iedereen!
Als vervoer willen wij graag een volkswagen busje huren...

Heeft er iemand tips waar wij dit kunnen? Wij zijn van regio Assenede en onze trouwzaal is in Aalter (O-Vl dus)

Dankjulliewel!

Groetjes

Rebecca

rebecca
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 531

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik21-7-2010 16:05:49

Hoi Rebecca,
in Ninove is er een particulier die drie volkswagenbusjes heeft.
Je kan hem online vinden via google volkswagenbusjes Frederic.
Succes!
Groetjes
Joke

Nele
31-7-2010
 Meld misbruik21-7-2010 16:46:38

Wij hebben een volkswagen sambabusje gehuurd bij rent-a-classic. Ze komen wel van Tremelo dus is wel een eindje van ons vandaan. We betalen 350 euro + 100 euro voor de verre afstand.
We trouwen op 31 juli dus ik wil je gerust laten weten hoe de service was. In het gastenboek op de website is het toch erg positief en de contacten die we al gehad hebben met rent-a-classic zijn ook correct en vriendelijk.

Groetjes!

rebecca
2-7-2011
 Meld misbruik21-7-2010 20:13:22

Dag Joke,

Ik vind het niet direct via google. Kan je soms de link doorsturen aub? Dankjewel!

Dag Nele,

Rent-a-classic had ik inderdaad ook al gevonden via google. Dat zou heel vriendelijk zijn als je zou kunnen laten weten hoe je ervaringen met hen zijn na je trouwdag! Alvast heel fijne huwelijksfeesten gewenst!

Groetjes,

Rebecca

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik21-7-2010 23:18:27

Hoi Rebecca,

ik heb zijn blog gevonden
http://trouwbusje.skynetblogs.be/
een ook een facebookpagina
http://ko-kr.facebook.com/pages/Ninove-Belgium/trouwbusje/215283064092

Wij trouwen ook 31 juli en zal je zeker laten weten hoe het was.
Er was wel iemand op het forum die hem ook had ingehuurd en die was er zeer tevreden over.
Groetjes
Joke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...