Terug naar overzicht
Hey Valerie, Wij hangen aan alle auto's lintjes, dat is tof vind ik persoonlijk. groetjes Ann
Meestal hangen aan alle wagens van de suite witte lintjes en in de wagen van het bruidspaar ligt meestal op de hoedenplank een soort 'voile' met ev. een bloemstukje.
Nog ter aanvulling: je kan dat bloemstukje ook vervangen door bv. een knuffel van een bruidspaar of zo'n koppel bruidsbadeendjes of zo! ;-)
Hey! helemaal geen domme vraag Wij zullen aan elke wagen van de suite een lintje hangen. Niet omdat ik dat mooi of leuk vind, maar meer om praktische redenen. Als je dan onderweg van of naar ergens bent houden andere bestuurders er meer rekening mee dat je in groep tracht te rijden. Ook voor parkeerplaatsen aan de kerk en dergelijke zou het handig zijn dat men kan zien dat de auto's bij de suite horen. groetjes!
Wij hebben aan alle suitewagens blijkbaar lintjes (ik was dit vergeten, mijn toekomstige heeft mijn bruidsmeisjes opdracht gegeven hiervoor te zorgen). Heb net het er nog over gehad met hen: aan elke wagen van de suite hangen ze aan de spiegels lintjes. Antenne ging niet, want bvb. onze wagen heeft geen antenne. Zij heeft lintjes in de Ava gehaald (een rol) en die afgeknipt op iets van een 75cm à 1 meter (sommige auto's hebben echt grote spiegels en beter te lang en afknippen dan te kort hè).
Bedankt allemaal! Van mij is het ook zo'n rol wit lint, dus ik kan ze ook afsnijden op de lengte die ik wil, idd beter wat te lang dan te kort he :-) Ik was ook al van plan om ze allemaal te voorzien van witte lintjes, ook zodat de mensen zien dat we in groep rijden, al zal dat wel opvallen, allemaal Mercedes en wij in een Mercedes cabrio. Nog veel plezier met regelen dames! Groetjes