Terug naar overzicht
wij gaan onze uitnodiging gebruiken. Dat is er eentje met een foto van ons op en die gebruiken we gewoon ook op het voorblad van het misboekje. Zetten er enkel nog de parochie en gemeente bij.
Wij hebben op het voorblad onze namen en de trouwdatum staan en daarboven staat een prentje van "Liefde is" nl "Liefe is... trouwen met je beste maatje"
Wij hebben een klein gedicht van Toon Hermans onderaan erbij gezet en een kleine prent. Eenvoudig en toch typisch wat ik wou.
dag, Bij ons stond er een zonnebloem op en de achterkant tekstje dat ze altijd welkom zijn bij ons thuis...
Hallo, Wij hebben vooraan onze namen, de datum en de naam van de kerk. Hierbij hebben we een afbeelding van ons thema gezet nl. gerbera's. Dat brengt ook wat kleur vanvoor. Op de eerste blz aan de binnenzijde hebben we dan een gedichtje... GroetjesAnnelies
Op de voorkant van het boekje stonden onze voornamen, de datum en de naam van de kerk. In het midden stond een prent uit onze eerste lezing (prenten werden geprojecteerd op groot scherm). Dat zag er dan zo uit: http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=734514&id=1240628751
Wij hebben de uitnodiging ook gebruikt. Het figuur van op de kaart heb ik ingescand en zo op het voorblad van ons misboekje geplaatst. Groetjes Evie
Hoi, Een heel goede vriendin van mij had zo een 'liefde is' prentje op haar misboekje. Dat was wel tof want heel de versiering later in de zaal was daar ook op afgestemd :) Zelf ben ik er nog niet uit wat ik ga doen. GroetjesKendra