Terug naar overzicht
Was dinsdag ook om mijn kleed geweest, mijn onderrok zat rond mijn schoenen gedraaid waardoor ik moeilijk kon stappen. 10 min moeten wachten en ik had hem mee, toen sloeg de stress toch wel toe. Het is wel erg dichterbij aan het komen he!
Ja, ik zie dat je 1 dag voor mij trouwt :) dan zijn wij 5 jaar samen.. we wouden het niet op een vrijdag doen, want de meeste werken op een vrijdag en kunnen zich niet altijd vrij maken.. ja het komt dichterbij.. maar toch gaat het niet rap genoeg :)
Hey, Ik heb sinds gisteren mijn kleed mee naar huis kunnen nemen. Vorige week woensdag had ik ze al mee moeten krijgen maar er was ook vanalles nog niet in orde aan!Waar komt jouw kleed vandaan? Groetjes,Edel
Ik mag morgen mijn kleed afhalen. Normaal mocht ik dit een dikke week geleden al ophalen (standaard bij hen is het 3 weken voor de trouw) , maar omdat ik nog niet zo héél lang geleden mama ben geworden, hadden ze een extra pasbeurt ingelast omdat mijn figuur nog wat veranderde :-) Heb mijn kleed bij Le Chapeau in Antwerpen gekocht en ik kan alleen maar superlatieven boven halen. Echt een aanrader, piccobello service....
Hey, Ik moet nu zaterdag voor mijn laatste pasbeurt en dan mag ik het ook ineens meenemen. Pfff begint nu echt wel dichtbij te komen hé de zenuwen komen stilaan toch een beetje hoor... groetjes, ilse