Terug naar overzicht
gaat dat wel allemmal goed verlopen met je kleed, en met de kleedjes van die dat in de suite bijlopen... ook voor de kostuums moet je oppassen, is niet de eerste dat een broekspijp tussen de ketting steken heeft... ik zou er toch maar eens over nadenken
Hallo, wij gaan met de bus. Voor fietsen zou ik ook niet kiezen, ik volg Heidi's standpunt voor dezelfde redenen. Toch veel plezier toegewenst op jullie dag, voor welk vervoersmiddel jullie ook kiezen! Groetjes, Ann
Ik hoop dan maar dat je geen sleep hebt en al helemaal geen hoepelrok! Of je moet werken met een bakfiets?? Of een riskja? Kan superleuk zijn!!! I.v.m. de suite: ik zou hen (met hun eigen wagen) naar jullie thuis laten komen, vandaar de fiets op en dan met de fiets terug naar jullie thuis waar ze met hun eigen wagen naar de feestzaal kunnen rijden (deden wij ook, maar wij hadden een huifkar). Ik denk dat een stoet van riskja's best nog leuke beelden kan opleveren! Voor verhuur: http://www.gekkefietsen.be/verhuur%20fietsen/fiets%20huren/huurprijs.htm (Ekeren, Zedelgem, Begijnendijk) Of een tuktuk: http://users.telenet.be/sestig/pages/light%20versie.htm (Mortsel)
Ik ging niet kunnen fietsen met mijn kleed hoor. Wat een idee...
hallo, Mijn kleed is geen probleem daar heb ik heus wel over nagedacht(is namelijk kort ook met de man geen punt) De riskja daar hebben we contact voor opgenomen met de verschillende verhuurders maar het leveren was altijd een probleem ofwel te duur (vanwegen de afstand)of te omslachtig. Wij hebben een zoon van 6 jaar die zeer graag fiets dus vandaar kwam het idee. Ook een auto huren voor deze afstand vind ik gewoon te belachelijk voor woorden .wij wonen op nog geen 3 minuten van het gemeentenhuis en het avondfeest is bij ons thuis. Een mooi versierde fiets met bloemen kan toch ook zeer charmant zijn. Momenteel hebben er al 30 mensen van de straat gezegd mee te zullen fietsen dat is nog eens nen entree
Blijkbaar heb je alles al vastgelegd... Ook anderen zijn al op de hoogte. Ik zie niet in hoe wij dan nog kunnen helpen? Als de suite het niet ziet zitten op de fiets, dan zou ik hen gewoon naar het gemeentehuis laten gaan met de auto. Maar dan wel iedereen of niemand. BV. jouw ouders wel en zijn ouders niet, kan niet, hé. Je moet dan wel goed afspreken met hen waar en hoe ze jullie opwachten.