Terug naar overzicht
De stof van een winterkostuum is dikker dan die voor een zomerkostuum. Ik zou dus toch wachten tot de nieuwe collectie er is. Bij een man moeten er niet zoveel retouches gebeuren (iets uitlengen of inkorten) en dus heb je jouw kostuum normaal gezien al op een weekje terug. Het kostuum van mijn man was van Esprit.
Mijn vriend heeft eentje in E5 gekocht. Ook een hele mooie!
Zeker de moeite om eens langs te gaan "Villa Verdi" in St. Denijs-Westrem, Italiaans kostuum, volledig op maat gemaakt en het voornaamste "betaalbaar". Momenteel gaan ze in verlof om in september te kunnen starten met een nieuwe collectie. Op vier weken tijd is het gekozen kostuum binnen, dus zo ver op voorhand hoef je daar niet te gaan. En echt ze zijn heel mooi, perfecte pasvorm en mooie stoffen. Voor het komende huwelijk zijn ze hier met drie die daar gekozen hebben :) www.italiaansemaatpakken.be
Ook bij C&A heb je zeer mooie kostuums, zelfs al beneden de 100 euro en toch héél mooi. Ook het merk Westburry die ze vcerkopen is iets duurder maar héél mooi van soffen en je hebt er héél veel keuze! groetjes J