Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkostuum

25-7-2010 16:21:47
Hallo
we trouwen pas volgend jaar in mei maar ik dacht eraan om eventueel al uit te zien naar een kostuum voor mijn ventje
Kheb gehoord dat je er mooie kan kopen in de Zara Men. Nu komt de nieuwe collectie uit, veel keus dus maar ik vraag me af of er een verschil is tussen winter- en zomerkostuum? Anders wacht ik best tot februari om te kijken voor het kostuum he.

gr eline 

eline
20-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 826

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-7-2010 19:28:12

De stof van een winterkostuum is dikker dan die voor een zomerkostuum. Ik zou dus toch wachten tot de nieuwe collectie er is. Bij een man moeten er niet zoveel retouches gebeuren (iets uitlengen of inkorten) en dus heb je jouw kostuum normaal gezien al op een weekje terug. Het kostuum van mijn man was van Esprit.

Ann
6-8-2010
 Meld misbruik26-7-2010 11:20:53

Mijn vriend heeft eentje in E5 gekocht. Ook een hele mooie!

Dorine

Meld misbruik26-7-2010 13:28:55

Zeker de moeite om eens langs te gaan "Villa Verdi" in St. Denijs-Westrem, Italiaans kostuum, volledig op maat gemaakt en het voornaamste "betaalbaar". Momenteel gaan ze in verlof om in september te kunnen starten met een nieuwe collectie. Op vier weken tijd is het gekozen kostuum binnen, dus zo ver op voorhand hoef je daar niet te gaan. En echt ze zijn heel mooi, perfecte pasvorm en mooie stoffen. Voor het komende huwelijk zijn ze hier met drie die daar gekozen hebben :)
www.italiaansemaatpakken.be

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik3-9-2010 22:16:13

Ook bij C&A heb je zeer mooie kostuums, zelfs al beneden de 100 euro en toch héél mooi. Ook het merk Westburry die ze vcerkopen is iets duurder maar héél mooi van soffen en je hebt er héél veel keuze!

groetjes
J

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info