Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ballerina als bruidsschoen?

27-7-2010 22:21:17
Hallo

ik loop meestal op een hakje maar niet te hoog
soms draag ik ballerina's

ik zag de ballerina's van het merk "pink" nl cutie ivory
lijkt me handig op een lange dag

welke schoenen nemen jullie?

thx eline xx 

eline
20-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1153

leonie
21-8-2010
 Meld misbruik27-7-2010 22:39:35

Hallo,

Ik heb ook de twee, een gemakkelijk paar niet te hoge (rode) hakken, en een paar gouden ballerina'tjes voor als m'n voeten het niet meer volhouden. Ik ben het namelijk niet echt gewoon om een hele dag op hakken te lopen.

En zeker inlopen he! Ik trouw over 24 dagen en doe mijn was en strijk met mijn trouwschoenen aan. :-)

Veel plezier ermee!

Leonie.x

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik27-7-2010 22:49:41

Aangezien ik 1m80 ben (en groter dan mijn verloofde) draag ik de hele dag zilveren ballerina's :)

Maaike
16-4-2011
 Meld misbruik27-7-2010 23:22:45

Hey!

Ik zal ook ballerina's dragen. Mijn vriend en ik schelen niet zoveel qua lengte en ik wil absoluut kleiner zijn dan hem :-) Ook ben ik het absoluut niet gewend om op hakken te lopen, dus het worden sowieso ballerina's! Ik heb er wel al rare reacties op gekregen, maar het is mijn trouw en ik doe waar ik mij goed bij voel.

Groetjes
Maaike

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik28-7-2010 1:02:28

Heb je daar rare reacties op gekregen? Waarom dan wel?

Mijn zus droeg ook ballerina's op haar trouw en ze was daar ferm gemakkelijk mee!

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik28-7-2010 7:59:12

Vree goed idee! Ach, waarom niet...!

An
18-9-2010
 Meld misbruik28-7-2010 8:17:09

Hoi,

ik zit ondertussen al aan een beschamend totaal van twee paar hakken en één paar ballerina's. Het eerste paar knelde en aangezien knellende schoenen my worst nightmare zijn moest ik tenminste één extra paar hebben! En ballerina's? Alleen al voor het gemak op de dansvloer!

Ik vind ballerina's even elegant als hakken, bovendien kan je die nadien makkelijker afdragen! Ervoor gaan zou ik zo zeggen!

Groetjes,
An

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik28-7-2010 9:31:53

Hallo,

ik zou zeker ballerina's durven nemen.
Voor mij is dit niet direct een optie, aangezien mijn vriend 20 à 30 cm groter is als mij, dus zullen het hier hakjes worden, ook al bn ik dat niet gewoon.

groetjes,
Kirsten

joke
2-9-2011
 Meld misbruik28-7-2010 9:54:59

Hallo,
mijn vriend is ook een stukje groter als ik, dus er is niet direct een reden waarom ik platte schoenen zou moeten dragen.
Ik moet mijn jurk e.d. nog gaan kiezen maar ik weet nu al zeker dat ik sowieso platte schoenen zal voorzien voor mijn trouw. Waarschijnlijk een hakje voor overdag, draag vrij vaak hakjes. En dan voor s'avonds (of zelfs voor overdag indien nodig) een platte schoen.
Ik zie niet in waarom je hierop rare reacties zou krijgen. Je doet inderdaag wat je zelf wil, en vaak is een mooie ballerina toffer onder een jurk dan stijfe hakjes.
Groetjes
Joke

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik28-7-2010 11:06:43

Ik ga ook voor een ballerina kiezen. Mijn vriend is even groot als ik, dus dan schelen we al niet in lengte . En na een avondje uit op hakken, voel ik mijn voeten vaak niet meer dus dat wil ik graag vermijden op ons feest ^^.

Voor de wettelijke trouw is het nog gemakkelijker, we trouwen op het strand, dus ik ga gewoon op blote voeten . Misschien dat ik nog wel een paar schoenen of hakjes meebreng voor de fotoreportage.

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik28-7-2010 11:57:07

Zeker doen :)!

Wij trouwen pas volgend jaar en ik heb mij verloofd al verwittigd.
Ik ben nogal een schoenenvrouw en heb hem al gezegd dat ik drie verschillende paren zal hebben :)!
1 voor wettelijk, 1 voor overdag en 1 voor 's avonds... ik zie mij niet de hele dag/nacht op hakjes lopen, ook al ben ik dat gewoon :)!

Het leuke is dat je ballerina's in alle kleuren van de regenboog kunt vinden, als jullie met een kleurenthema werken, kan je misschien het kleur terugbrengen in je ballerina's :)!

Doe waar jij zin in hebt!!

Liselotte xx

joke
1-8-2009
 Meld misbruik28-7-2010 13:20:02

hey,

normaal gezien draag ik platte schoenen of met een klein hakje. voor de trouw heb ik schoenen met een klein hakje gekocht en die zaten heel de dag goed!
ik heb ook een aantal ballerina's en sommigen daarvan heb ik toch ook moeten inlopen, maar ik heb dan ook niet de gemakkelijkste voeten. komt daarbij dat je eigenlijk niet veel van je schoenen ziet als je een lang trouwkleed draagt, behalve soms de punt dus daar zou ik me echt niets van aantrekken!!!
grtj

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-7-2010 13:34:12

Ik had voor overdag een schoen met een hakje, omdat je dan toch een rechtere houding van je rug aanneemt. Voor 's avonds had ik puntballerina's.
@Joke: Ik dacht ook: die schoenen zie je niet onder die lange rok, maar als ik onze trouwfoto's bekijk, verschiet ik er toch van hoe dikwijls mijn schoenen in beeld zijn!

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik28-7-2010 21:30:12

Hey dames,

Ik draag meestal hakken en mijn trouwschoenen zijn ook tamelijk hoog 9 cm. Maar onder de voet zit nog een plateau van 8 cm. Heb ze al verscheidene malen aangehad en ze voelen aan als loopschoenen aan mijn voeten :-)

Ik wou graag hoge schoenen omdat mijn vriend en ik toch wel wat centimeters in lengte schelen en ik wou het verschil wat kleiner maken die dag :-)

Ook voor onze choreografie van de openingsdans kwam dit mooier uit.

Maar waarschijnlijk ga ik toch ook een andere schoen meenemen voor 's avonds. je weet nooit wat de schoenen doen na die ettelijke uren aan mijn voeten :-)

groetjes

sofie

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik29-7-2010 9:46:43

Ik heb een hakje van drie cm, hoog genoeg om elegant te zijn, laag genoeg om toch nog praktisch te zijn. Maar ik ga ook nog een paar ballerina's voorzien voor het geval ik 's avonds toch last krijg tijdens het dansen.
Als jij je beter voelt met ballerina's dan met hoge hakken, dan moet je dat zeker doen! Een hakje is geen must hè... een elegante ballerina kan zeker ook mooi zijn.

charlotte
3-11-2018
 Meld misbruik8-11-2012 11:53:40

hallo,

ik trouw op 23/08.
ben ook opzoek naar gemakkelijke en mooie ballerina's omdat ik ook bijna even groot ben als men vriend. alleen vindt ik geen mooie ballerina's wel mooie hakjes met veel steentjes enzo. heeft er iemand mooie gezien?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...