Nu Online
Momenteel zijn er 503 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje, begin aan mezelf te twijfelen!!!!

29-7-2010 7:13:15
hoi iedereen,

met nog 29 dagen op de teller komt de stress nu echt wel de kop opsteken hoor, zo erg zelfs dat ik aan alles begin te twijfelen. (behalve aan de liefde voor mijn toekomstige natuurlijk!!! : D ) . Nu heb ik al onze misboekjes laten adrukken, maar nu twijfel ik plots aan de 'juistheid' van een onderdeel, bij de 'huwelijksinzegening' (dus nog voor we de ringen aan mekaar geven), het deel waarin de priester vraagt of we uit vrije wil naar de kerk gekomen zijn om te trouwen etc, heb ik dus geschreven dat de getuigen naar voren moeten komen (de prietster vraagt dit). Dit klopt toch he, want de ringen komen pas erna en het tekenen van het huwelijksregister ook.

Tis misschien een stomme vraag hoor, maar ik begin echt een stresskip te worden, hopelijk kunnen jullie me geruststellen!

Bedankt en geniet van jullie dagje allemaal!!

Groetjes,
Kaat

Kaat
21-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 512

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik29-7-2010 8:07:50

Wij doen het ook... En onze pastoor heeft er even bijstilgestaan... En vond het ook een goed idee. Zo staan de getuigen er ook dicht bij als jijzelf het antwoord geeft!

Groeten,
astridenbart110910.bruiloftsite.nl

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-7-2010 10:35:29

Jawel hoor! In sommige parochies leggen de getuigen dan de hand op de schouder.

Keshia
26-5-2018
 Meld misbruik29-7-2010 16:37:03

Hallo,

wij hebben dit ook zo gedaan.

Groetjes Keshia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...