Terug naar overzicht
Maak je daar geen zorgen over. Wij hebben ook geen klassieke huwelijkskaars gekozen en de pastoor heeft daar niets van gevraagd om ze te zien etc. Een vriendin van mij had twee puzzelstukken die in elkaar pasten en dat mocht ook. De onze is ook tamelijk groot. Het enige wat meneer pastoor zei over dat onderwerp was: "als jullie een kaars willen, moet je die wel zelf kiezen". Ik ben er zeker van dat jullie een hele mooie kaars hebben als ik de omschrijving lees! Geef ze een mooi plaatsje in huis. Dat krijgt die van ons ook! (want anders zou ze ook in de schuif misschien belanden als ze te klassiek was ;-) )
ola, waar heb je die gevonden? :-)
In Lugano in Zwitserland :D
Hallo, Voor de huwelijkskaars maakt het niet uit hoor. Zolang het maar een kaars is. En idd als de klassieke toch maar in de kast belandt kan je beter iets moois kiezen. Wij hebben ervoor gekozen om het zonder huwelijkskaars te doen. Gewoon omdat deze bij ons sowieso in de kast zou belanden . Dus als wij het zonder mogen zal de vorm wel niet uitmaken! Groetjes Annelies
hey, onze pastoor gaf wel aan in het gesprek dat hij een klassieke huwelijkskaars verwachtte... Als hij er iets over zegt, zou ik wel eens polsen, anders gewoon zo laten. grtj!
Daar zijn niet echt 'voorschriften' voor. Heb al vanalles gezien: klassieke, 2 kaarsen (die van Bond Zonder Naam waar op de ene kaars Wij en op de andere Samen staat), een olielamp,...
Hey , onze pastoor gaf als winkel tips : Expo , Casa , maison du monde ... Dus ik kan mij eigenlijk niet inbeelden dat hij dan een klassieke kaars bedoeld :) ik ben van plan om eens in Maison du Monde te gaan kijken , daar hebben ze meestal leuke en mooie dingen . En aangezien we daar onze ideeën opdoen voor ons interieur , zal het er zeker inpassen .
Hallo, Wij hebben gekozen voor een stenen beeld van een 2 engeltjes die een kusje geven en voor hen staat dan een windlicht waar zand in zit en een theelichtje. Wij wilden iets dat we nadien elke avond kunnen doen branden zonder dat ze kapot gaat.
Wij hebben gekozen voor een puzzelstuk omdat dat ook ons thema was en komt uit een religiewinkel daar hebben ze ook verschillende soorten,niet enkel de klassieke. Dus als ze ze daar verkopen.
Hallo, wij hebben een olielamp gekozen, waar onze namen en huwelijksdatum op komen te staan. Tot op heden hebben we deze nog niet afgewerkt gezien, is dus nog spannend :) Volgens mij kan eenieder kiezen wat hij er mee doet... sommigen kijken ook voor een huwelijkskruisje... wij dus niet.... groetjes, Ann
@ Stefanie: waar heb je dat gekocht? Lijkt me wel leuk 2 engeltjes met een kaarsje Groetjes XXX