TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
28-5-2011
|
30-7-2010 13:06:18
Hey An,
Ik heb er geen ervaring mee ,maar ben wel benieuwd naar de reacties... lijkt me een goede optie!
|
|
Carmen
6-8-2010
|
30-7-2010 16:24:25
Géén aanrader: ongelooflijk druk, maat 46 hing er slechts 3 keer (en ze bestellen niet bij), onvriendelijke verkoopsters,... Bovendien was de winkel heel klein (leek zo anders op de site), de kleding hangt op de grond en mensen stappen hier met hun voeten op waardoor het kleed dus vies is (en het kleed dat je past, wordt jouw kleed hè)! Mij zien ze er nooit meer terug! Sowieso niet, want volgende week is mijn eerste en laatste bruiloft :-).
Op de site zag het er een enorm leuke winkel uit, maar in mijn ogen: dik gebuisd!
|
|
Steven
30-4-2011
|
30-7-2010 21:31:37
Dat is inderdaad verrassend, want hun site zag er wel veelbelovend uit, nu ik dit zo allemaal lees, twijfel ik inderdaad wel om naar daar te gaan. Het is tenslotte ook niet bij de deur.
Hey Carmen, waar heb jij uiteindelijk je droomjurk gevonden. In ieder geval veel succes volgende week op jullie dag
|
|
Carmen
6-8-2010
|
31-7-2010 0:11:56
Uiteindelijk heb ik ze gekocht bij Cermo in Turnhout.
|
|
Eva
11-9-2010
|
31-7-2010 12:28:21
Hallo,
Ik heb mijn trouwkleed daar gekocht, mag het volgende week gaan ophalen. Ben er naartoe gegaan op een dinsdag, zeer rustig en heel vriendelijke mensen, veel keuze, propere winkel, geen kledij waar mensen konden opstappen. Je mag passen wat je wil, hoeft geen afspraak te maken. Inderdaad wel zo dat het jurk dat je past, jouw jurk wordt, maar ik heb daar geen problemen mee. Verder ook schoenen en accesoires daar gekocht.