Terug naar overzicht
Dag Jeroen, Je kan ook als kader de oude vismijn nemen in Gent. Prachtig gebouw dat juist terug open is voor het publiek na grondige renovatie. Meer info: http://www.oudevismijn.be. Veel succes! Groetjes Tineke
Ik ging ook net zeggen: de oude vismijn :)! Heel mooi geworden! groot ook!
Wij hebben op onze huwelijksdag 's middags een superlekkere uitgebreide brunch gedaan met voor de dichte familie en de suite. Dat was fantastisch in orde, in een prachtig kader. Niets dan goede commentaar gehad, personeel was vriendelijk, het eten was heerlijk... Lieve
Zijn gaan kijken naar de Oude Vismijn, maar dat is héél duur. 2500€ voor de kleine zaal, 4500€ voor de grote zaal. Alles gaat uit van het Godshuis. Hou er rekening mee dat de prijzen op de website niet meer overeenkomen met de realiteit. We hebben er onlangs prijs gevraagd en per menu kom er zéker 10 à 15€ /persoon bij. Receptieprijzen ook +2 à 4 €. Bijzonder mooi, dat wel, maar qua budget is het niet van de poes. Het is ook de enige zaal die we bezocht hebben waar de zaal niet inbegrepen was in de prijs van de menu.
Ik ben inderdaad ook al naar de vismijn gaan kijken en gezien je voor de zaal alleen al 7000€ moet neertellen (want je moet het hele complex huren bij meer dan 100 personen) valt deze optie uit de boot. We hebben echter een goed voorstel van MDV catering om het feest te laten doorgaan in de sint pietersabdij. Heeft iemand ervaring met die cateraar ? alvast bedankt voor de reacties
Het hele complex voor meer dan 100 personen? In zaal "de markt" is er plaats voor 400 man zittend en 800 staand, waarom vraagt men je om beide zalen te huren? Ook wel benieuwd naar reacties over MDV en St. Pietersabdij trouwens.
De kleine zaal is voor max 100 en wij zitten met 200 personen dus sowieso moesten we de grote zaal nemen. Hebben goed voorstel gekregen van MDV catering (+ goede commentaar van kenissen) en zullen ons feest in de sint pietersabdij laten doorgaan. Volgend jaar kan ik daar meer over zeggen
Kan iemand nog meer info geven over een trouwfeest in de sint pietersabdij? Is er meubilair voorzien? Is de cateraar duur?