Terug naar overzicht
Hey Linsay, Ik vind die bedankjes ook helemaal niet zo goedkoop. Wij hebben dit zelf in elkaar gestoken. Wij zijn zo een glazen buisjes gaan kopen (ava). Voor de mannen doen we hier bananenjenever in. Voor de vrouwen vul ik het buisje voor de helft met badzout en daarboven een vijftal badparels. Komt in elk geval goedkoper uit dan gemaakte bedankjes te gaan kopen. Groetjes
Wij trouwen in de zomer (nog 11 dagen) dus konden we beter geen chocolade kiezen, je weet nooit welk weer het zal zijn e! We hebben een klein potje gekozen met een mini bloempje erin afgewerkt met wat sisal en witte parels.
Hallo, Wij hebben chocoladen gerbera's laten maken, vermits ook ons thema is. Ik heb dan zelf de bijhorende kaartjes geschreven in Kalligrafie. Je kan misschien eens navragen voor chocolade herfstblaadjes. Lijkt me wel schattig. Maar jullie ideetjes vond ik ook tof hoor, zo'n lepeltje chocolade is altijd lekker... Groetjes Annelies
Hey, Wij gaan de mensen gewoon achteraf een foto bezorgen. Mijn vriend is totaal geen voorstander van dergelijke bedankjes. Als je goekope bedankjes wil, zou ik eens bij AVA gaan kijken. Heb daar van 't weekend eens rondgekeken en dat valt daar nog goed mee van prijs (je kan daar uiteraard ook zo duur in gaan dan je wil). Groetjes, ilse
Hey, Wij hebben iets genomen van de site www.bedankjes.nl . Als je dan bij trouwbedankjes klikt dan gaan wij waarschijnlijk iets van de plantjes nemen. We gaan dan wel maar één plantje geven per gezin...
Cupcakes zijn best zo vers mogelijk, dus ik weet niet hoe je dat het best doet... Fortune cookies zijn niet zo herfstachtig. Dus... ik kies voor die chocolade op een stokje! :-)
Wij trouwen ook in de zomer em hebben toch voor chocolade gekozen. Indien het te warm is leg ik eronder ijselementen (uit de diepvries) om de chocolade koel te houden ..
Wij hebben op www.bedankjes.nl de pokerkaarsjes genomen (eigenlijk met de bedoeling dat de mannen dit nemen) en voor de vrouwen gaan we potjes vullen met verschillende smaken chocolade mini truffeltjes. groetjes Evie
ik heb zakken hartjespasta gekocht (was rond valentijn te koop in de Aldi) en dan kleine zakjes gekocht in de AVA, in elk zakje komt een 1 persoons portie. Zo ben ik in totaal nog geen 50 cent per persoon kwijt, is nog wel een werkje maar als je helpers hebt kan je er een gezellige avond van maken
Cupcakes kunnen perfect ingevrozen worden! Komen er zeer vers uit! De mijne zitten nu in de vriezer, morgen ga ik ze eruit halen. Hopelijk ontdooien ze wel goed zonder dat de kleuren uitlopen! Maar ik moet er wel bij zeggen: stress, stress, stress! 100 cupcakes maken is niet zo ontspannend meer! En dan moeten ze nog goed luchtdicht ingepakt worden voor de vriezer. Ik had het toch een beetje onderschat hoor.
en geven jullie man en vrouw een zakje of cupcake? of gewoon per koppel ? groetjes,
Wij gaan waarschijnlijk pralines nemen. Met onze namen, de datum en ringen of een kleine foto.Ps We trouwen op dezelfde dag
en zijn dat dan pralines per koppel of per persoon ? ja leuk eh! nog 53 dagen! spannend!