Terug naar overzicht
Ik ben zelf ook grote fan van dat liedje en van zijn ander liedje The blowers daughter. Ik zou het zelf wel niet doen als het over zelfmoord gaat, maar als jij dat echt wilt... We hebben zelf in onze misviering ook niet altijd traditionele muziek gekozen. Gro
Hallo, De tekst is inderdaad niet zo toepasselijk bij een huwelijk, nu ik vind dit ook een prachtig nummer hoor. En als jullie dit echt mooi vinden als openingsdans moeten jullie dit zeker doen, het is jullie dag... en wat de rest vind is eigenlijk bijzaak. Qua dans zal het ook niet zo makkelijk zijn denk ik. Gaan jullie een choreografie laten maken ofzo. Toch ook even bij stilstaan.... Groetjes Annelies
wij zitten een beetje met dezelfde vraag voor de muziekkeuze in de kerk. zo hebben we bijvoorbeeld het nummer " as long as it takes" van de groep isbells. Dit nummer gaat ook over de zin van het leven en welke wereld wij eigenlijk aan onze kinderen over laten. Maar het is zo een mooi liedje. En eerlijk denk ik niet dat mensen op dat moment naar de tekst gaan luisteren. Dus zou zeggen, doe maar waar je zelf zin in hebt he Groetjes Marijke
Inderdaad een prachtig nummer. De mensen luisteren toch niet naar de tekst tijdens de openingsdans , denk ik.
Hey Magali, uiteraard moeten jullie zelf doen waar je zin in hebt en een liedje kiezen waar jullie allebei achter staan, maar het liedje van Damien Rice gaat niet over zelfmoord, maar over overspel... En in die context lijkt het me toch een beetje een vreemde keuze als openingsdans voor een huwelijk....