Terug naar overzicht
Bruidsboeket en corsage bestellen wij via een bloemenzaak. Bloemstukken voor de kerk op het altaar, de lezenaar en aan de stoelen doet mijn overbuurvrouw voor ons. Eén van de bruidskindjes heeft een mandje met decoratiebloemetjes aan (AVA) en de andere draagt 2 witte rozen met daaraan de ringen. Meer hebben we niet aan bloemen. Vraag over kostprijs bruidsboeket: hangt van het type boeket af en de periode waarrond je trouwt. Wij trouwen voor moederdag, dus de prijs van de rozen ligt hoger. Sommige boeketjes heb je al voor 50 euro, maar anderen gaan dan 120 euro of meer kosten ... Hopelijk heb je er iets aan! Groetjes
wij hebben: corsages voor de bruidegom en mannen in de suite bruidsboeket bloemstuk voor het altaar 4 glazen zuilen met aronskelken voor het gangpad in de kapel, die verhuizen achteraf mee naar de zaal. Alles samen kost ongeveer 400€.
Mijn bruidsboeket kost rond de 75 euro. (12 rozen, 12 anjers, 2 hortensias, nog wat besjes, groen, en hard staafje om vast te nemen) Het stuk voor op het altaar is een dikke 100 euro. Versiering per stoel aan het middenpad is 3 euro per stoel. Groetjes
Ik heb laatst gelezen op de site houtenroosjes.nl, je moet het wel mooi vinden natuurlijk... Ik denk wel dat je voor 30 euro gesteld bent met een bruidsboeket. Of ze ook altaarstuk doen of zo weet ik niet...
Mijn bruidsboeket kostte €60 en zag er zo uit: http://www.facebook.com/profile.php?id=773133913&v=wall&story_fbid=128020680576457#!/photo.php?pid=734493&id=1240628751&ref=fbx_album Mijn man had een corsage en dat kostte €7. De rest van de suite had geen corsage, maar een pochette ("stoeferke"). Verder hadden wij nog bloemetjes in de middengang: http://www.facebook.com/profile.php?id=773133913&v=wall&story_fbid=128020680576457#!/photo.php?pid=734515&id=1240628751&ref=fbx_album , een altaarstuk en een bloemenkrans rond de paaskaars. Deze kerkversiering hadden we samen met het koppel dat voor ons trouwde besteld. We moesten elk €100 hiervoor betalen.
hey veronique, sorry, ben eventjes vrij geweest om de rest ook te bekijken. ik ben jaloers ! Ik hoop ook zo'n gemoedelijke trouw te hebben. Ik stel me er een onvergetelijke dag uit vol plezier. dus ik ga voor - 2 roosjes voor de kids - geen corsage - 1 stuk aan het altaar - bij het binnenkomen 2 boomkes - en de allerkleinste bloemblaadjes - en dan een bruidsboeket (beetje als veronique) dank je allen !!
Dankjewel, Ines! Ik hoop écht dat iedereen een even relaxte superdag mag meemaken als ik had! Véél succes nog!