Terug naar overzicht
Hoi Jasmina, Ik had toen een boekje gevonden op internet. Ik heb heel die teksten aangepast naar wat wij woude en de instellingen van dat document waren zo in de afdruk vorm. Je kan dat niet pagina per pagina afdrukken want die print dat af zodat het uiteindelijk een boekje wordt. Is wel lastig als je niet zo een printer hebt die rechtstreeks rectoverso kan printen. Ik heb elke pagina op een ander blad afgedrukt eerst, en dan naar het copycenter en dat recto verso gekopieerd zodat het een echt boekje was. Als je wil kan ik het je doormailen. Dan moet je wel uw teksten hierin knippen en plakken. Ik ben er toch ook een heel tijdje aan bezig geweest maar ben blij met het resultaat. Groetjes Evie
Hoi, ik heb ook mijn misboekje zelf gemaakt, maar heb het niet te moeilijk gemaakt. Eerst een dik doorzichtig folieblad, dan een mooi gekleurd voorblad,misboekje,dan hetzelfde gekleurd achterblad en dan weer het dikke doorzichtige folieblad .Het misboekje heb ik enkelvoudig afgedrukt, niets recto verso en ik heb alles op a4 formaat geprint... Dan kan je perfect alles zelfs doen zonder dat het mislukt en het is mooi geworden ! Veel succes ! Groetjes Inge
het beste maken in publisher en dan de drukker of kopietheek laten drukken en nieten zoals je wil. de layout is natuurlijk wat knutsel werk. wij hebben er bijna 3 maand over gedaan. Natuurlijk niet iedere dag, maar alle teksten zoeken, eventueel zelf schrijven, liedjes in engels en nederlands er in getypt. Heel veel werk maar zeer blij met het resultaat.