Terug naar overzicht
Dit is onze dagindeling 07.30u Kapper 09.00u terugkomst van de kapper 09.15u Shminken en aankleden bruid10.30u Aankomst bruidegom (en familie) bij ouderlijk huis bruid. 10.50u Vertrek richting gemeentehuis11.00u burgerlijk huwelijk11.20u einde burgerlijk huwelijk + kleine receptie in gemeentehuis11.30u – 13.00u foto reportage deel 113.00u – 13.45u broodjes eten ouderlijk huis bruid 14.00u – 15.10u Foto reportage turnhout deel 2 15.20u verzamelen om naar de Kerk te vertrekken. 15.30u – 16.30u Kerkelijk huwelijk16.30u – 17.00u oponthoudbuiten kerk ;-)17.00u richting feestzaal 18.00u – 18.30u Familiefoto's aan de feestzaal 19.00u – 20.00u Ontvangst Gasten avondfeest 20.00u - 20.30u Aantafel vragen Gasten + kleine welkomstspeech van on 20.30u - 22.30u Eten Buffet Vorm 22.30u - 23.00u Bedanking ouders en eventuele sketchkes vrienden/collega's 23.00u dessert buffet 00.00u openingsdans Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma...is er wel genoeg tijd om te eten...wat als dit te veel uitloopt? Ik wil ook niet té laat aan het dansfeest beginnen aangezien het bij ons een vrijdag is en er toch mensen zijn die gewerkt hebben die dag en dus mss vroeg zijn moeten opstaan. Wil niet dat het feest om 1.00u al gedaan is. Als ik jou was zou ik inderdaad het dessert buffet vóór de openingsdans doen. Lijkt me zo gek om na de openingsdans en vermenigvuldiging de dansvloer terug leeg te maken om aan de dessert te beginnen. Het kan natuurlijk wel, maar ik zou opteren voor de andere volgorde. Groetjes
ja, wij trouwen ook op een vrijdag.. en ik wil ook niet dat de openingsdans te laat begint want dan moet iedereen zolang wachten om te dansen. mss dan dessertbuffet om half 10 en openingsdans om half 11? en dan laat ik het dessertbuffet gewoon de ganse nacht staan, dan kunnen ze nog is gaan als ze honger krijgen.. kdenk dat ik het zo ga doen :) merci voor de reactie!
@Tamara: Ik vind 15u30 zo'n gek om om al te eten voor 's avonds... Ik zou de foto's met de familie eerst doen en dan pas eten... Voor de rest ziet dat er goed uit, hoor! @Tinne: Ziet er een prima planning uit! Dikke duim!
Hoi iedereen, Het is altijd een beetje stressen natuurlijk. We trouwen ook op een vrijdag, dus dat maakt het wel een beetje anders. Vooraf wel de voorbereiding van kapsel en kleed, maar voor mij niet om 7u, hoor!! Vind broodjes voor de suite wel een goed idee.Ik trouw gelukkig in de namiddag zowel burgerlijk als voor de kerk. Bij ons begint alles vanaf 14u30 en voor de kerk om 15u15. Receptie 1 van 18u - 20u en Receptie 2+avondfeest van 19u - 20u. De exacte uren van het eten weet ik niet maar dessert is rond 22u30 (mensen voor enkel dessert en dans vanaf 22u) voorzien om om 23u30 te kunnen dansen. Weet je dat is toch voor iedereen een beetje verschillend die planning. De ene voelt zich beter bij dat alles kort na elkaar is en de andere heeft het graag uitgebreid. We zijn ook naar een trouw geweest op een vrijdag en dat valt reuze mee, ook al was vanaf de namiddag. Dan gaat de tijd vlug vooruit voor de genodigden ook. En ze feesten daarom ook niet minder lang, hoor!! Het was al 3u en de helft was nog niet eens weg. Zolang jullie mentaal maar de tijd voor alles nemen! Groetjes, S
Hey, Dit is onze dagplanning: 7u00:Ontbijt aan huis geleverd. 8u30:Kapster + visagiste komen aan huis.Kleedje aantrekken. 10u-12u:Toekomst van suite en bruidegom.Wij gaan dan fotos gaan trekken. 12u30:Broodjes voor de suite. 13u:Ceremoniemeester komt aan. 13u30-14u20:Vertrek bruid en bruidegom en bruidskindjes gaan naar werk van bruid. 14u45:Wettelijk huwelijk 15u30-17u:Kerkelijk huwelijk+ buiten praten met de mensen die er zijn en hen een ijsje aanbieden 17u30-19u:wij gaan in feestzaal al zien+eventueel fotos trekken. Een deel van de familie kan terwijl hun valiezen in het hotel zetten en hun verfrissen.(hotel ligt namelijk in dezelfde straat als feestzaal) 19u:begin receptie. 21u:begin avondmaal 22u30:dessert. 23u:openingsdans .............................einde is niet bekend :-):) xxxxx