Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Super feestzaal

6-8-2010 17:34:15
Beste bruidjes

Na ons bezoek vanmiddag aan domein 't Meersdael ben ik toch wel in de wolken. We kwamen aan het domein en werden direct overweldigd door de PRACHTIGE natuur. Ook de zaal was naar onze zin, enkel spijtig dat de dame die de rondleiding gaf nogal gehaast was, niet verwonderlijk want alles werd in gereedheid gebracht voor een huwelijk.

Alles was heel mooi en echt een droomlocatie, om toch een minpuntje van kritiek te geven, de drappage van de feesttent zag er nogal vuil uit (vlekken en dode vliegen op de bovenkant), maarja dat kan je idd niet vermijden aangezien de tent volledig buitenstaat en onderhevig is aan alle vuil en insecten.

Net een mail gestuurd om een optie te vragen alsook de feestformules, want dat moest je via mail vragen. Nu afwachten en hopen dat de zaal nog niet bezet is uiteraard.

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 926

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik23-8-2010 21:05:36

Hey Lynn,

Mijn verloofde en ik gaan vrijdag ek. kijken bij domein 't Meersdael. Wij wilden eerst ons feest in een feesttent buiten laten doorgaan maar wanneer we rondkeken hoeveel alles zou kosten (starshadetenten, houten vloer, verlichting, tafels, stoelen, borden) zijn we toch van dat idee afgestapt, ook al omdat ons hele feest in het water zou vallen bij slecht weer. Uiteindelijk zouden wij veel meer betalen dan in een gewone feestzaal en ik weet niet of alle gasten dat zo op prijs zouden stellen. Toch is ons idee nog altijd om een romantisch, leuk, origineel tuinfeest te hebben (mèt mogelijkheid om binnen te gaan bij slecht weer). We zijn dan op domein 't Meersdael gestoten en waren allebei onmiddellijk overtuigd. Het past volledig in ons concept! Als we voor 't Meersdael gaan laat ik je zeker weten hoe het was (wij trouwen 3 maand voor jullie)!

Liefs,

Nathalie

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik24-8-2010 10:18:37

Hey nathalie!

Echt super dat je ook op 't meersdael gaat trouwen als alles meezit :) Wij hebben de zaal ondertussen gereserveerd, voorschot betaald dus op 22 september 2012 staat het domein helemaal ter onzer beschikking! Echt super leuk gevoel :-)

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik24-8-2010 20:48:03

Hey Lynn,

Kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent! Ik hoop echt dat het er even mooi is als op de foto's. Ik laat je dit weekend na ons bezoekje meer weten!

Groetjes!

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik31-8-2010 20:03:26

Hey Lynn,

We zijn vrijdagavond gaan kijken bij 't Meersdael. Ze hadden een uurtje voor ons uitgetrokken maar jammer genoeg was het bruidspaar van die dag (en hun dichte familie) een uurtje vroeger dan voorzien aanwezig op hun avondfeest waardoor mijn verloofde en ik maar een kwartiertje konden rondkijken. We vonden dit een beetje jammer maar het was wél voldoende om een idee te krijgen van de locatie en wat is die mooi! We waren onmiddellijk verliefd! We hebben dit weekend nog een mailtje gestuurd naar de contactpersoon met nog een aantal vragen die we hadden. We hebben hierop een mooi en uitgebreid antwoord gekregen en we hebben vandaag dan ook het voorschot betaald! Joepie joepie! :)

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik31-8-2010 23:05:29

Hey Nathalie

Super dat je ook op het Meersdael gaat trouwen!!! En dan nog wel op de datum waarop ik en mijn verloofde 3 jaar samen zijn :-)

Veel geluk met de voorbereidingen!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info