Terug naar overzicht
Hey Lynn, Mijn verloofde en ik gaan vrijdag ek. kijken bij domein 't Meersdael. Wij wilden eerst ons feest in een feesttent buiten laten doorgaan maar wanneer we rondkeken hoeveel alles zou kosten (starshadetenten, houten vloer, verlichting, tafels, stoelen, borden) zijn we toch van dat idee afgestapt, ook al omdat ons hele feest in het water zou vallen bij slecht weer. Uiteindelijk zouden wij veel meer betalen dan in een gewone feestzaal en ik weet niet of alle gasten dat zo op prijs zouden stellen. Toch is ons idee nog altijd om een romantisch, leuk, origineel tuinfeest te hebben (mèt mogelijkheid om binnen te gaan bij slecht weer). We zijn dan op domein 't Meersdael gestoten en waren allebei onmiddellijk overtuigd. Het past volledig in ons concept! Als we voor 't Meersdael gaan laat ik je zeker weten hoe het was (wij trouwen 3 maand voor jullie)! Liefs, Nathalie
Hey nathalie! Echt super dat je ook op 't meersdael gaat trouwen als alles meezit :) Wij hebben de zaal ondertussen gereserveerd, voorschot betaald dus op 22 september 2012 staat het domein helemaal ter onzer beschikking! Echt super leuk gevoel :-)
Hey Lynn, Kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent! Ik hoop echt dat het er even mooi is als op de foto's. Ik laat je dit weekend na ons bezoekje meer weten! Groetjes!
Hey Lynn, We zijn vrijdagavond gaan kijken bij 't Meersdael. Ze hadden een uurtje voor ons uitgetrokken maar jammer genoeg was het bruidspaar van die dag (en hun dichte familie) een uurtje vroeger dan voorzien aanwezig op hun avondfeest waardoor mijn verloofde en ik maar een kwartiertje konden rondkijken. We vonden dit een beetje jammer maar het was wél voldoende om een idee te krijgen van de locatie en wat is die mooi! We waren onmiddellijk verliefd! We hebben dit weekend nog een mailtje gestuurd naar de contactpersoon met nog een aantal vragen die we hadden. We hebben hierop een mooi en uitgebreid antwoord gekregen en we hebben vandaag dan ook het voorschot betaald! Joepie joepie! :)
Hey Nathalie Super dat je ook op het Meersdael gaat trouwen!!! En dan nog wel op de datum waarop ik en mijn verloofde 3 jaar samen zijn :-) Veel geluk met de voorbereidingen! Groetjes