Terug naar overzicht
De mijne zijn ook heel spits vanvoor. Ik heb ze nog maar efkes geprobeerd en tot nu toe valt het mee. Maar ik ben zo'n schoen toch ook niet gewoon zenne. Zullen het toch moeten uithouden denk ik.
Hoi, Ik draag normal ook altijd platte schoenen en in de zomer voornamelijk ballerina's. Mijn trouwschoenen hebben ook een rond puntig hakje en zijn spits vanvoor. Ik ben naar kruidvat geweest, heb een anti slip gel kussentje gekocht om bijna vanvoor in de schoen te plakken tegen het naar voren schuiven en kleine blaren pleistertjes voor mijn andere tenen. En ik moet zeggen dat dit héél goed helpt! Veel succes ! groetjes inge
Je kan ze mss bij de schoenmaker op 'de leest' laten steken, dan rekken ze een beetje en wordt het inlopen veel makkelijker. Ik had ook schoenen op een hele spitse punt en heb er heel de dag mee gelopen zonder last. Groetjes Sabine
Hoi ik had ook dit probleem en had de hoop al een beetje opgegeven, nu heb ik enkele weken geleden bij de schoenmaker een spuitbus gaan halen dat je in je schoenen spuit (dan direct aandoen) en dan zet het leer zich naar u voet!! heplt echt supergoed, heb dit nu 2x gedaan en ze zitten echt super goed nu!! echt het proberen waart hoor!!
Een prop papier nat maken en vooraan in je punt stoppen, dan rekt het leer wat uit. ;-)
pas met die natte prop maar op! ik heb dat ook eens gedaan met gewone witte zomerschoenen en ik had grote kringen op mijn schoenen!