TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stefanie
27-8-2010
|
8-8-2010 21:33:17
Wij krijgen van onze feestzaal een overnachting cadeau in hun romantisch huisje in de tuin. Dus ik veronderstel dat we gezellig met ons twee zullen ontbijten en daarna op 't gemak alle cadeaus in de auto laden en naar huis. Ik weet niet wat ons daar te wachten zal staan, want ik denk wel dat onze vrienden iets van plan zijn!! Daarna de centjes tellen :-) en onze koffers maken voor onze roadtrip door Amerika (we trouwen op vrijdag en vertrekken de maandag).
Een speciale invulling van the day after hoeft voor mij niet, ik denk dat ik zodanig moe ga zijn dat ik toch wat zal willen bekomen!
|
|
Jolien
6-8-2011
|
8-8-2010 21:49:49
Dit vind ik een leuke en goede vraag! Nog niet echt over nagedacht. Het lijkt me leuk om de dag wel wat in te vullen, zodat je geen al te leeg gevoel hebt, maar de dag vol plannen, lijkt me ook niet haalbaar. Een gezellig ontbijt samen, cadeaus bekijken, centjes tellen, napraten,... Zoals Stefanie allemaal opnoemt. Meer moet het misschien niet zijn?
|
|
Sylvia
18-9-2010
|
8-8-2010 22:19:54
Bedankt voor jullie reactie.
Wij wilden de dag toch iets speciaal invullen, anders vallen we al direct in de realiteit;-)
We waren aan het denken om een sauna arrangementje te nemen met een massage of zo erbij.
groetjes
|
|
karen
31-7-2010
|
8-8-2010 22:33:35
Wij hebben na ons huwelijk in een bed en breakfast in de buurt geslapen. We hebben 2 kindjes, dus we waren heel blij dat we eens konden blijven liggen en even weg waren van thuis. Mijn ventje had als verrassing een brunch bijbesteld, en 2 u wellness. Als afsluiter kreeg ik nog een relaxerende massage. Het was met 1 woord 'zalig'...
Tegen de late namiddag terug naar huis en cadeautjes bekijken.
Vooral de massage was super !
Veel succes...
|
|
wendy
9-10-2010
|
9-8-2010 0:31:03
@Karen, kon je dan midden in de nacht naar je bed and breakfast? grtjs
|
|
Wendy
7-8-2010
|
9-8-2010 8:10:51
Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd (volledig verslag met foto's volgt nog) en wij hadden de bruidssuite in het hotel van de feestzaal. Ook onze ouders, grootouders, broers, zussen, getuigen, tantes en nonkels hadden een hotelkamer gekregen van ons of zelf gereserveerd. De ochtend erna zaten we allemaal samen aan tafel voor het ontbijt. Dat was supergezellig! Daarna is iedereen gaan inpakken en uitchecken en zijn we nog naar het zwembad van het hotel getrokken. In de namiddag zijn we gaan kuieren door Maasmechelen Village en rond 16u zijn we naar huis gereden. Hier stonden al al onze cadeaus doorheen heel het huis opgesteld. We hebben die eens rustig bekeken en dan zijn we nog samen met m'n ouders en getuige een kleinigheid gaan eten op restaurant. Wij hebben dus eigenlijk een heel huwelijksweekend gehad... Zaaaaaaaalig!!!
|
|
karen
31-7-2010
|
9-8-2010 8:14:46
@ Wendy, de uitbaatster had vooraf de sleutel klaargelegd op een afgesproken plaats, en de deur van onze kamer had een 'just married'- kaartje. We dachten dat we daar dan wel moesten zijn ;-).
|
|
Tineke
10-7-2010
|
9-8-2010 11:05:01
Hey Sylvia,
Wij waren pas om 6u30 thuis van ons feest en daar hebben we nog het een en ander aangetroffen van onze vrienden. Huis versierd en overhoop. Dus zijn we dit beginnen opruimen.
Rond 11 uur achter onze kindjes en nadien de cadeautjes bekijken en geld tellen, ....
Geloof me. Het is allemaal zwaar genoeg dat je zo niet echt iets speciaal moet inplannen.
Als je toch iets wil doen kan ik je het complex Nooz je aanraden. Ze hebben een website. Als je gewoon Nooz intypt bij google kom je hierop. Het is er supper.
Groetjes
|
|
Marieke
18-4-2009
|
9-8-2010 11:17:47
Iets extra?
Zoals sommigen hier, overnachting doen, op 't gemak ontbijten.
Dag erna genieten, je bent toch wel heel moe hoor dan,
op 't gemaak kaartjes en cadeaus opendoen, genieten!
Niks speciala voorzien.
|
|
Geert
2-10-2010
|
9-8-2010 11:58:54
@wendy, Welke zaal had jij dan? Wij zijn ook van die kant. Ben me ook nog aan't afvragen hoe het de dag erna gaat zijn, buiten dat we de zaal moeten opruimen, met hulp van de familie natuurlijk
|
|
avalon
20-5-2011
|
9-8-2010 13:47:10
Wij feesten meteen opnieuw aangezien het dan de plechtige communie van mijn broertje is.
|
|
kelly
24-6-2011
|
9-8-2010 13:54:22
Wij geven ons feest in Hof Ter doest. Daar verhuren ze 6 kamers , en er is ook een heel welness gedeelte. We waren zo ie zo van plan om de avond al te boeken zodat we niet meer hoeven te rijden. Ook handig om cadeaus en dergelijke op te bergen tijdens het feest. Of om eens effe tot onszelf te komen tussen de kerk en de receptie. Ik denk dat we een nachtje bij zullen boeken zodat we de dag na het feest kunnen relaxen in het welness gedeelte . En daar kunnen we dan ook de cadeautjes uitpakken of centjes tellen. Zo hebben we een dagje extra en hoeven we maar de zondag naar huis te gaan .
|
|
Véronique
31-7-2009
|
9-8-2010 17:11:44
Hoe verliep onze zaterdag? (Wij trouwden op een vrijdag.)
- uitgeslapen
- bezoek van de mensen van de suite die hun gehuurde kostuums naar ons huis brachten, zodat wij ze in één keer konden terugbrengen en onze waarborg konden ontvangen. Ondertussen alle cadeautjes nog eens goed bekeken en alle kaartjes uitgestald. Ook de cadeautjes met kleingeld geteld.
- Huurkostuums terugbrengen.
- Naar de Makro gereden om gerief voor onze huwelijksreceptie op zondag (eerst daar gegeten).
- vroeg terug in bed gekropen!
|
|
an
4-9-2010
|
9-8-2010 18:25:45
Ik zou eerder opteren voor iets aan huis te laten leveren. Een brunch of een gezonde lunch ofzo. Alleen heeft er iemand een idee van een organisatie die zoiets doet?
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
9-8-2010 21:26:20
Rustig, héél rustig.... bent zo moe, ook al was je uitgeslapen, en ZO benieuwd naar alle kaartjes en cadeautjes, dat we daar druk mee waren.... ontspannend bad, veel foto's bekijken die'k al gekregen had en die op Facebook werden geplaatst, .... ben je al druk genoeg mee, hoe voller je die dag plant, hoe speciaal 't ook klinkt, hoe zwaarder die dag en ik denk dat je dan juist beter kan niksen...
|
|
Carmen
20-10-2010
|
9-8-2010 22:04:18
Hoi,
Wij trouwen op woensdag 20/10/2010. Wij trouwen om 14u voor de gemeente en om 15u geven wij een drink voor de aanwezigen. Om 18u gaan we eten met ouders en getuigen. Daarna trekken we naar ons huisje. 21/10 op 22/10 hebben wij een overnachting met bongo-bon in leuk hotelletje met welness. Niet ver van ons. 23/10 geven wij 's avonds onze huwelijksfuif.
Foto's nemen zullen we denk ik zowel woensdag als zaterdag van de fuif doen, omdat we dan onze kleding terug gaan aandoen en ik ook terug ga voor de make - up en bruidskapsel.
groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|