Nu Online
Momenteel zijn er 367 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagindeling, zenuwen

9-8-2010 12:13:38
Dag trouwertjes,

De dagen beginnen te korten en nu beginnen de zenuwen ook weer te komen. (nog 54 dagen)

Maar ik zit nog met veel twijfels voor de dagindeling.
We trouwen om 11u voor de wet en om 12u voor de kerk. om 20u is ons avondfeest
Ons eerste gedacht was om na de mis een kleine receptie te doen met broodjes zodat de mensen toch al iets hebben gegeten en daarna de foto's te maken en daarna dan het diner.
Maar wat doen dan de mensen tijdens het foto's maken, is er dan genoeg tijd voor de foto's, is het eten dan niet te kort bij het avondfeest (hier is namelijk ook iets te eten voorzien om 21u).

Ik begin helemaal te twijfelen of we die receptie na de mis wel zouden doen.

Nu ik ben ook een echte zenuwpees geworden, men schouders zitten helemaal vast van de zenuwen.

Men ventje probeert ze wel los te masseren, maar een half uurke later zit het weer vast :) moet dringend kalmeren :)

Groetjes Tanja

Geert
2-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 501

Daan
27-8-2010
 Meld misbruik9-8-2010 12:43:57

Wij trouwen voor de wet om 14u en de receptie (waar ook iedereen op is uitgenodigd) begint om 18u30. Wij zitten dus ook met 4u die we moeten overbruggen.
Wij doen het (waarschijnlijk) als volgt:
gezien wij in gent trouwen, zijn de vele markten niet veraf. We gaan voorstellen dat de mensen iets gaan drinken op een terrasje (bij goed weer hopelijk) en ondertussen gaan wij de foto's maken.

Twee weken geleden zijn we op een trouw geweest in italië en daar werd het ook gedaan. Receptie na de mis en ondertussen gingen de bruid en bruidegom met de fotograaf op pad.
Dan staan de ouders ook eens in het middelpunt van de belangstelling :-)

Over het eten zou ik me ook geen zorgen maken. In Italië van er iets van 4u of minder tussen de receptie en het avondfeest en dat was ook geen probleem.
Zolang het niet te zwaar is komt dat wel goed.
En de mensen zijn groot genoeg om zelf een inschatting te maken hoeveel ze eten, niet?

Daan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...