Terug naar overzicht
Hey Stephanie, Wij zijn zelf ook naar De Vesten in Laakdal geweest om de zaal te bekijken. Qua eten is het er echt wel in orde, we kennen een aantal mensen die hun huwelijksfeest daar zelf gegeven hebben of die er naar een feest geweest zijn. Op gebied van eten dus echt niets op aan te merken. Ik persoonlijk vond de zaal die wij te zien gekregen hebben te klein en te donker. Ook niet echt naar mijn smaak ingericht (vond de kleuren vrij donker) en een heel kleine dansvloer. De zaal op de benedenverdieping zou groter zijn met een tuin aan maar die is al zeker tot eind augustus 2011 volgeboekt.
Wij hebben een bezoekje gebracht aan de Zotte Morgen in Geel en hadden deze zaal zeker overwogen als ze iets groter/opener had geweest. Uiteindelijk is het De Residentie in Lichtaart geworden wat ook niet ver van Geel is.
Wij geven ons feest ook in De Vesten. We hebben enkel de zaal beneden gezien, en wij vonden dat wel een mooie zaal. Over het eten kan ik je niets zeggen, aangezien we ons feest pas volgend jaar hebben, maar ik heb ook al meerdere goede commentaren gehoord. Qua prijs zitten ze daar wel goed hoor, toch in vergelijking met de andere zalen die wij bezocht hebben. Ze hebben formules all in, dus je weet op voorhand perfect wat je kwijt bent. Groetjes
Hoi Stephanie, Wij hebben zelf gekozen voor The Classic Domain in Beersel, maar ik ben wel eens naar een feest in de Maeckelhoeve geweest van een collega. Ik moet zeggen dat het een heel mooie feest was met super lekker eten en een mooie tuin. De zaal is echt prachtig en alles was erg verzorgd. Ook als je er als gast aankomt geeft dat een hele goede indruk. Een aanrader dus. De budgetten zijn wel naar de hogere kant. Ik heb er nog een offerte van liggen, maar als je dit bij hen navraagt krijg je zo een standaard documentatiemap toegestuurd. Ik weet niet wanneer je juist wil trouwen, maar voor volgend jaar in de zomer moet je nu wel erg snel zijn. Veel succes! Groetjes, Nele
Hey, wij twijfelden ook tussen de vesten en de maeckelhoeve. En het is uiteindelijk de maeckelhoeve geworden. Ik had er zelf al enkele feesten meegemaakt en die waren tot in de puntjes in orde. Mijn schoonzus is kok en vertelde ook dat het eten in de vesten niet altijd even vers is, en dit is in de maeckelhoeve zeker niet zo! Uiteraard is de maeckelhoeve iets duurder dan de vesten maar je krijgt een documentatiemap met de mogelijkheden en de prijzen. Nog veel succes!
hey , hoeveel kost het eigenlijk per persoon? wij twijfelen aan een feestzaal ofwel een traiteur. zou dit veel verschil zijn? groetjes