Terug naar overzicht
Jij moet kiezen wat je zelf wenst! Ik ben ook in een vrij dure boetiek bij ons in de omgeving geweest en uiteindelijk ben ik ook naar buiten gegaan met een fikse korting wegens de solden :-) Als je toch wat goedkoop wenst te gaan, zijn er altijd van boetieken waar kleedjes goedkoper zijn. Hier op het forum zijn al veel adresjes gegeven in voorgaande discussies, dus best wel interessant! Doe waar jij je het best bij voelt, zoek binnen je budget en je droomkleed zal je dan heus wel vinden!En soms komt er een ruggensteuntje uit onverwachte hoek ;-) Groetjes
Hey, Ik ben eerst gaan passen bij Lilian Claes. Een mooi kleedje gevonden, maar had een afspraak vastliggen bij ER Wedding en ben dan ook nog daar gaan passen. Terwijl ik bij Lilian Claes vriendelijk en goed werd ontvangen, had ik bij ER Wedding het gevoel van allé weer een bruidje. Ik heb er maar een paar kleedjes in mijn maat (38-40) kunnen passen. De andere waren allemaal te klein. Terwijl bij Lilian Claes heb ik alle kleedjes kunnen passen, de meeste waren wel te groot maar met een speld lossen ze dit toch op. Het kleedje dat ik bij Lilian Claes mooi vond, hadden ze ook bij ER Wedding. Het was bij ER zelfs iets goedkopers, maar ik heb toch gekozen voor Lilian Claes. Vorige week ben ik er mijn kleedje terug gaan passen. Ze hebben het nu afgespeld en 31 augustus moet ik terug. Ik zou zeggen ga gewoon naar beide winkels en kies de winkel waar jij je goed voelt en je het kleedje van je dromen vindt.
Dag Stephanie! Mijn kleed kwam van Lilian Claes, en was 1000 €... Wel ééntje van de goedkoopste jurken zeiden ze daar, maar wel ééntje dat een supergevoel bij mij gaf. Ik kan me ook alleen maar aansluiten bij Tina.. ga bij beide passen, en zie waar je je goed bij voelt. Ik ben in totaal naar 4 winkels geweest... Dus ga je gang :-) Veel succes! Ann