TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Yicke
26-2-2011
|
10-8-2010 16:01:47
Ons konijn blijft gewoon thuis ;-)
Met extra wortel, voor de gelegenheid en een propere plasbak vol hooi, dan kan hij er ook weer een paar uur tegen. Hij zit nu toch ook de ganse dag alleen thuis als wij werken zijn. 't is een huiskonijn, hij loopt dus los in de keuken en de woonkamer.
Neen, serieus, ik heb al dikwijls gezien dat mensen de hond even gaan halen voor de fotoshoot of zo, dan heeft het beestje ook wat gezelschap / beweging gehad, maar een avondfeest met hond lijkt me niet praktisch.
Daarenboven zijn er misschien mensen allergisch op de je feest, of laat de zaal geen dieren toe?
|
|
Véronique
31-7-2009
|
10-8-2010 16:17:54
Onze hond is véél te wild om hem naar zoiets mee te nemen (Jack Russel). Wij hadden haar dus thuis gelaten. 's Morgens liet ik haar nog buiten. Na de kerk zijn we nog eens overhuis gekomen om de bloemen en zo af te zetten. Dan hebben we haar ook nog even buiten laten crossen.
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
10-8-2010 16:25:05
Hoe doe je het als jullie gaan werken zijn? Dan is de hond toch ook de hele dag alleen thuis?
|
|
kelly
24-6-2011
|
10-8-2010 16:35:25
Wij gaan onze hond wss ook naar een hondenhotel doen. Onze uren van het werk/ school zijn ideaal , de hond zit nooit meer dan 4 u alleen. Als het langer zou duren , dan gaat de hond naar men moeder of een vriend van ons. aangezien wij na het feest blijven overnachten zou onze hond veel te lang alleen zijn. Daar komt nog eens bij dat we ons mogen verwachten aan een huis op stelten als we terug thuis komen door onze vrienden. mij lijkt het beter om ze dan enkele dagen weg te doen , vooral ook voor haar bestwil.
|
|
kelly
13-7-2013
|
10-8-2010 16:36:03
wij hebben ook 2 grote honden en een werkdag is toch nog niet zo lang als een trouwdag.
als hij vrij rustig is kan je hem mee op fotoreportage nemen, als je denkt dat hij het toch niet zo voor schone bruidsjurken heeft, zorg er dan beter voor dat iemand anders van familie of vrienden tussendoor even langst de hond kan gaan om hem even te knuffelen, plasje en al wat hij nog nodig heeft.
vuile hondenpoten op een trouwjurk zijn ook niet alles he.
voor het avondfeest zou ik hen idd ook liever thuislaten.
succes
en pootje x
|
|
Véronique
31-7-2009
|
10-8-2010 17:12:11
Kelly, een huis op stelten... Idd... Doet me denken aan iets wat m'n neef ooit eens bij een huwelijkskoppel heeft uitgespookt... Die hadden een poedeltje... Toen ze thuis kwamen, zagen ze een blauw poedeltje terug... :-/ Ze hadden er niks beter op gevonden dan dat poedeltje in het blauw te spuiten. Met eens te wassen was de kleur er wel af, maar toch...
|
|
dana
21-8-2010
|
10-8-2010 17:19:16
Hey, Mijn hamster, konijnen en waterschilpadden gaan naar mijn ouders.
mijn 3 honden gaan naar een hondenpension van wommelgem, we vonden het niet praktisch voor de hondjes mee te nemen heel de dag = ze hebben er totaal nix aan! we hebben onze hondjes op de uitnodiging gezet, op het avond feest op het menu kaart elk een hondje (totaal 3 verschillende kaarten), we hebben ook voor de avond een projector gevraagd daar worden alle dieren opgezet, een als verrassing voor mijnen toekomstige komen de 3 honden met vrienden naar het gemeentehuis :-)
groetjes Danake
|
|
Nathalie
14-5-2011
|
10-8-2010 17:57:25
Bedankt allemaal voor de reacties! We zijn er nog niet goed uit. We hebben wel een redelijk rustige hond, maar ik denk inderdaad dat hij er niet veel aan zou hebben. Hij is het wel niet gewoon om lang alleen te zitten. Hij zit maximum 4 uur alleen als wij gaan werken.
Daarom dat ik toch zo'n hondenpension overweeg.
Die hond op de uitnodiging vind ik wel een leuk idee!
|
|
Evie
16-10-2010
|
10-8-2010 18:14:21
Onze hond gaat mee op de fotoreportage. En daarna brengen we hem naar kennisen. We zijn zo pas op weekend geweest en toen hebben we hem naar een hondenhotel gebracht. Hij zal het daar zeker niet slecht gehad hebben maar ik heb hem toch verschrikkelijk gemist. Je kan dan niet bellen voor te vragen hoe het gaat enz.
Vorige maand is een vriendin van me getrouwd, hun hond was ook mee op de foto's en die is ook mee naar de feestzaal gegaan. Toen het avondfeest even bezig was en iedereen zijn knappe 'looks' gezien had :-) (hij had een kostuum met das aan, was echt super schattig) hebben ze hem naar het huis van haar ouders gedaan.
Ieder zijn mening hierover natuurlijk!
groetjes Evie
|
|
Wendy
28-5-2011
|
10-8-2010 19:23:18
Wij vragen aan onze overburen om voor ons hondje te zorgen.
Onze hond is heel terughoudend naar vreemde mensen.
Hij zou echt niet op zijn gemak zijn in een hondenhotel (en ik zou er dan heel de dag aan moeten denken).
Onze overburen kent hij toch een beetje en zo kan hij gewoon thuis in zijn vertrouwde omgeving blijven.
Maarja natuurlijk kan niet iedereen op zijn buren rekenen. Maar misschien kan je hiervoor vrienden vragen ofzo.
Tijdens onze huwelijksreis gaat hij naar mijn moeder logeren (= verwenweek).
|
|
Ann
11-9-2010
|
10-8-2010 19:31:57
Wij hebben twee katten (die nooit buiten komen - zijn Persen), zij kunnen wel een dagje alleen blijven. Tijdens huwelijksreis komt mijn zus wel langs om ze eten te geven en te doorkammen, dus heb d er alle vertrouwen in dat de katjes het goed zullen stellen ook als wij er niet zijn :-) groetjes, Ann
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
11-8-2010 9:01:50
Onze hond is de dag voor onze trouw vertrokken naar een hondenopvang (geen kennel, maar iemand die bij haar thuis honden opvangt). Wij wilden haar er 's morgens ook nog bij zodat er foto's konden getrokken worden, maar ik wou geen risico's nemen met mijn kleed. En iedere keer we op vakantie of op weekend gaan, gaat ze telkens naar de opvang.
Aangezien we na onze trouw ook op hotel bleven slapen en de dag erna op huwelijksreis vertrokken, hebben we haar ineens voor anderhalve week daar gelaten. Het voordeel is dat we regelmatig berichtjes konden sturen om te vragen hoe het met haar ging.
Veel succes
|
|
Maaike
16-4-2011
|
11-8-2010 10:15:14
Wij gaan onze hond waarschijnlijk meenemen op de fotoshoot, tesamen met mijn verloofde zijn neef en vriendin. Ze zal dan niet op alle foto's staan, maar toch op enkele, en dan meot ik haar geen hele dag missen. Een hotel is voor mij geen optie, want ze is soms nogal vijandig tov vreemde mensen en ik neem liever geen risico's. Met de neef en vriendin heeft ze echt een goede band, dus ze zullen tijdens onze huwelijksreis ook voor zolang we weg zijn in ons appartement komen wonen (ze wonen beide nog thuis), zodat ze op ons hondje kunnen letten.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|