Terug naar overzicht
Hey Sofie, Ik zou precies voor iemand anders gaan dan.. Als je er nu al geen goed gevoel bij hebt, wie weet wat wordt het dan op je trouwdag! Stel dat hij het dan vergeet of te laat komt of... Ik zou het niet riskeren!! Als hij professioneel te werk wilt gaan, kan hij zoiets echt niet maken van een afspraak te vergeten, vind ik.
Ik zou ook voor iemand anders gaan! Als hij zich na een week niks meer herinnert, wat herinnert hij zich dan nog tegen volgend jaar? Daarbij, ik denk dat je zelf ook geruster zult zijn bij iemand anders. Nu blijf je met dat wrange gevoel een heel jaar lopen, want 'wat als...' Nee, als ik van jullie was, zou ik voor mijn eigen gemoedsrust iemand anders kiezen!
Hey! Wij hebben ongeveer hetzelfde meegemaakt. Toen wij nog op zoek waren naar een feestzaal hadden we een afspraak gemaakt in het Molenhuis in Vremde. Er was toen ook niemand daar, mijn vriend had meermaals proberen te bellen, maar het was telkens het antwoordapparaat. Achteraf belde die man terug met een of ander flauw excuus, maar het was wel duidelijk dat hij het ook vergeten was. Iedereen kan eens een afspraak vergeten, maar wij hadden daar een dik halfuur in de kou staan draaien, de hele avond speciaal vrijgehouden en hij kon zich nog niet eens verontschuldigen. Dus nee, wij geven daar ons feest niet! Ik zou een andere videograaf zoeken. Iemand waar je je wel goed bij voelt. Groetjes!
Wij hebben dit met onze feestzaal ook meegemaakt. Wij hadden dan een andere afspraak , we zijn dan gegaan en uiteindelijk voelden we ons toch op ons gemak . Bleek dat een van de kelners de afspraak had genoteerd in de agenda op een dag dat de baas normaal niet in de zaal was. Ook nooit doorgegeven , en zo was het misverstand snel gebeurd.Uiteindelijk hebben we nog een afspraak gehad nadien en alles liep netjes en zoals het moet.dus beslist van toch daar ons feest te houden. Ze kunnen het uiteindelijk moeilijk vergeten want we mogen de dag voordien alles binnenbrengen van tafelversiering en dergelijke. maar op vlak van fotograaf zou ik wel veranderen moest ons dat overkomen denk ik.
Zoals de meesten hier zeggen! Niet doen! Als hij het nu al vergeet!! En het beste van al ontkennen dat hij fout is terwijl jij het zwart op wit hebt staan! Dit komt niet goed! Denk er maar aan dat je veel geld aan de foto's en als hij nu zijn afspraken niet nakomt wat geeft dat erna dan? en dan de reactie van 100 km niet ver???