Terug naar overzicht
Bij Filou and Friends? Wij gaan daar zeker een kijkje nemen. Het is wel makkelijker voor een meisje dan voor een jongen. En natuurlijk hebben wij een jongen :):):)! Probeer ook eens H&M, Prémaman en Esprit.
mexx is ook nog betaalbaar en ik heb hier al meerdere keren gelezen dat ze mooie kledij zouden hebben in C&A en JBC
Dank u voor de tips! In JBC, C&A en H&M hadden niet veel liggen (toch niet voor mijn smaak en stijl)
zara?
Z & Co misschien? Maar die gaan wel maar tot een bepaalde leeftijd. denk dat het bij 4jaar stopt daar...
Hoi, Wij hebben voor onze bruidskindjes kleertjes van het merk Gymp gekocht. Echt supermooi! Goedkoop is het echter niet (vind ik toch niet) want wij hebben ongeveer 480€ voor de twee bruidskindjes zonder schoenen (enkel kleding dus). Groetjes
Filou and Friends hun wintercollectie is al binnen van 8 juli... Dus mss is het nu al wat moeilijker om nog hetzelfde te vinden... Wij hadden voor onze 3 bruidskindjes 330 euro... Voor een jeans, een hemd en een trui (maal 3 dus)! Dus helemaal niet zo heel veel... Aleja vind ik persoonlijk. En ik weet dat de kwaliteit goed zit en dat ze het verder kunnen afdragen! Wat voor mij zoals voor jou Magali, een doel was. Groeten, astridenbart110910.bruiloftsite.nl
wij gaan in c&a, h&m of mexx gaan zien voor onze bruidskindjes, in de communie collectie, komt mooi uit kwa timing ook
Ik weet niet of je intussen bent geweest, maar wij hebben hele mooie kleertjes gevonden in de village in maasmechelen, bij the kids store, en voor niet veel geld.Alle 3 de kinderen zijn enorm fier en als het van hun afhing droegen ze de kleren nu al