Terug naar overzicht
Hallo, op jouw vraag kan ik je spijtig genoeg geen antwoord geven maar ik vroeg me af of jij wist hoeveel de zaal daar kost? Bedankt :)
Ik heb een prijslijst ontvangen van drank en eten. 't is niet echt heel duur. Je kan er voor 45€ al een all-in menu krijgen. En is het meestal niet zo dat je de zaal voor niets hebt als je daar eet? Maar als de zaal apart is .. dan weet ik ook niet hoe duur het is. (nu zijn ze wel in verlof tot 18 augustus) liefs
hallo, Wij trouwen op 27 augustus 2011 in Goed ten Houte. Dit is het antwoord die we van hen kregen. capaciteit op één verdieping met dansvloer is 170 pers . Indien U daar een aanpalend zaaltje bijneemt in een L vorm is dat +50 pers , en we hebben een open bovenverdieping van nog eens 130 personen. Wij zijn gaan kijken als de zaal klaarstond voor 198 personen. Het zag er heel mooi uit. En zeer vriendelijke mevrouw!!
Aah fantastisch, dus een zaal voor 220 mensen zou passen :). Nu nog hopen dat die zaal vrij is op de gewenste datum :). Alleszins bedankt om iets te laten weten ze! Liefs