Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het énige dat ik haat aan de trouwvoorbereidingen!

14-8-2010 18:07:16
Wij hadden 15 augustus op onze uitnodiging gezet als uiterste datum om iets te laten weten en er zijn nog zoveel mensen die niets hebben laten weten! En van de mensen die wél iets hebben laten weten, verandert de helft voortdurend van gedacht! VRESELIJK!

Ik erger mij daar echt ziek aan en ik krijg er enorm veel stress van!

Is dat bij jullie ook zo erg? Ik ga dus maandag mogen beginnen rondbellen en 'k vind dat echt niet kunnen: wij nodigen hen uit voor een mooi feest en ze doen niet eens de moeite om te reageren en dan mogen wij nog zelf achter hen zitten om een antwoord te krijgen? Pfffft!

Dorothea
10-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1695

angela
2-10-2010
 Meld misbruik14-8-2010 18:49:10

Bij ons moeten ze ten laatste vijf september iets laten weten.
Allen van men vriend zen familie moeten de meeste nog iets laten weten, de rest is allemaal al bevestigd. Dus valt het bij ons eigenlijk goed mee he.
En ze hebben nog wat tijd.

groetjes Angela

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik14-8-2010 18:58:08

Bij ons viel dit heel goed mee voor het avondfeest (iedereen op tijd geantwoord), maar voor de receptie hebben we het ook aan nog enkele mensen moeten vragen, hoor! Maar al bij al had ik het erger verwacht, na alle verhalen die ik hier las!

martine
25-9-2010
 Meld misbruik14-8-2010 19:15:32

Bij hebben de meeste al iets laten weten. De meesten zeiden je weet toch dat wij komen. Maar ja als je niks zegt kan je dat toch niet weten hé. Ik vrees dat de anderen dat ook denken, maar ze hebben nog effe tijd. En anders maar eens bellen zeker.

Ann
11-9-2010
 Meld misbruik14-8-2010 20:46:23

Dag Dorothea, wij hadden gevraagd om ten laatste 11 aug iets te laten weten, van een 18 koppels hebben wij nu nog geen reactie, meestal personen uitgenodigd voor de receptie. Zelf wachten wij nog een week om de resterende op te bellen, geloof me vrij: de eerste dagen na de "einddatum" hebben wij ook nog wel smsjes en telefoons gehad. Niet zo mee inzitten zou ik geven als advies. Groetjes, Ann

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik14-8-2010 22:04:47

Bij ons net hetzelfde. Eergisteren was de laatste dag dat ze mochten antwoorden. er moeten zeker nog 20 koppels antwoorden!! Allemaal "vrienden" van mijn ouders of verre familie en een deel van mijn collega's. De directe familie zoals nonkels, tantes, neven en nichten hebben wel al geantwoord. Zij wisten de datum ook al zeer lang op voorhand. Mijn ouders voelden zich verplicht om hun "vrienden" uit te nodigen. Volgens goede vrienden komen ze allemaal zeker. Ik was vorige week in verlof dus ik zal het maandag aan mijn onbeleefde collega's vragen. ik vind het ook allemaal niet leuk. We zitten maanden bezig met alles te organiseren en dan hebben de mensen niet eens de beleefdheid om te antwoorden...

Sylvia
18-9-2010
 Meld misbruik15-8-2010 10:14:20

Hallo

Onze uiterste datum was ook 14 aug. Wij hebben ook nog van heel wat mensen, vooral de receptie niets gehoord. Is normaal zeker. Ze zijn er ook niet mee bezig zoals wij hé. Ik maak me er niet druk in. De beste vrienden komen sowieso, dus dat is het belangrijkste.

groetjes

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik15-8-2010 10:36:52

Hallo,

Welkom in de maatschappij van vandaag waarin iedereen enkel aan zichzelf denk!
Egoïsme troef! Hoe jammer het ook moge zijn.
Overal hetzelfde fenomeen hoor.

Succes alvast.

Grts

Marieke

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik15-8-2010 11:36:22

Hi

Bij ons moesten ze laten weten voor 14 augustus en dat hebben de meeste ook gedaan.

Ik zal er maar heel weinig moeten opbellen, dus ben wel heel blij, want je hoort hier veel andere!!

Vandaag ben ik bezig met het bord en de kaartjes te maken voor de tafelschikking. Dat is het enige dat mij nog wat stress geeft!

Gisteren de 2de pas gehad van mijn kleed, ik stond er al in te bibberen wetende dat ik het binnen drie weken aan moet doen voor echt :D

Veel succes allemaal!

Evelien
23-10-2010
 Meld misbruik15-8-2010 13:10:00

Hey Dorothea en andere bruidjes,

Bij ons kunnen ze ten laatste tot 31 augustus bevestigen en wie dan niks heeft laten weten wel die heeft pech.
Klinkt misschien cru maar met m'n zoontje zijn doop (80 per. gevraagd) hebben wij bijna 40 pers. moeten opbellen en toen heb ik zelfs een antwoord gekregen van aja we zullen nu wel moeten komen he want ge belt er voor.
Kwam bij mij over als nu moet ik komen en dat heeft de deur dicht gedaan.(Uiteindelijk zijn die 2 pers.dan niet geweest maar betalen heb ik erook voor moeten doen)
Mijn schoonzus gaat er zelfs vanuit dat ik wel weet dat ze komen(m'n zus vertelde mij dat vorige week) maar sorry iedereen gelijk voor de wet want als iedereen zo denkt waarom stuur je dan nog uitnodigingen en zet je er een datum op???
En ik vin ook als je ze opbeld dat je ze precies verplicht ni?
Zo een gevoel heb ik eraan overgehouden met den doop. :-(
Voor onze trouw nu moet ik zeggen dat ik nog op antwoord wacht van ongeveer 25 pers. van de 105 dus da valt mee.

groetjes Evelien

Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik15-8-2010 23:25:14

Hallo iedereen

Ik vind het raar dat jullie echt mensen hebben moeten opbellen om te vragen of zo willen komen?! Vind ik eigenlijk echt ni kunnen! Het is zoals hierboven beschreven: Je wordt dan uitgenodigd op een mooi feest en je moet al bijna gaan "smeken" of ze willen komen.

Ik heb hiermee alle chance ni te maken gehad. Bij mij moest iedereen iets laten weten voor 18 augustus en iedereen heeft netjes geantwoord. (zelfs voor de einddatum)

Ik zou als ik jou was er toch niet te hard achter zitten hoor! Als ze met je voeten willen spelen van dan weer wel en dan weer niet zou ik er toch mijn conclusies uit trekken!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...