Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs bloemen

15-8-2010 14:49:45
Hallo

Wij gaan waarschijnlijk de kerk versieren met ballonnen ipv bloemen.
Wij betalen 250 euro voor 10 grote ballonnen (wel zeer mooie) met erom wat versierballonnen. Ik ben er helemaal weg van.

De meneer komt ze plaatsen in onze kerk (van de inkom tot het altaar) en brengt ze erna ook naar onze trouwzaal. Wel handig uiteraard.

Ik had graag eens geweten hoeveel bloemen kosten om de kerk op te fleuren??? De man zei dat ballonnen goedkoper zijn.

PS/ Ik zou dus naast de ballonnen wel nog een bruidsboeketje nodig hebben, verder geen bloemen.

Gr eline

eline
20-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 564

Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik15-8-2010 16:07:39

Ik vind 250 euro voor ballonnen toch wel wat veel.
Wij hebben ook ballonnen voor in de kerk: 3 kleintjes aan elke stoeltje van de buitenkant van de rij dus in totaal hebben we 56 kleine ballonnen, 2 clusters van elk 10 grote ballonnen voor aan de ingang binnen de kerk en dan nog 2 grote "just married" ballons voor aan de zaal en wij moesten maar 80 euro betalen. Wij moeten ze alleen zelf plaatsen maar de lintjes en al zitten er al aan. Maar als we dit nu moesten doen met bloemen waren we inderdaad duurder uitgekomen denk ik.

Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik15-8-2010 17:49:45

Goedkoopste van bloemen dat ik al gehoord heb, is 300 voor een pakket met volgende zaken inbegrepen
- bruidsboeket
- stuk voor altaar
- stuk voor lezenaar
- 1 corsage (bruidegom)
- 20 stukjes voor aan de stoelen

250 voor 10 sets ballonnen vind ik persoonlijk toch ook wel wat veel. Maar als je dat mooi vindt en het er voor over hebt, waarom dan niet.

eline
20-5-2011
 Meld misbruik15-8-2010 17:53:16

oei, nu begin ik toch al wat te twijfelen
ik had via dit forum gehoord dat deze redelijk goedkoop was met zijn balloncreaties... 

Katrien
10-9-2010
 Meld misbruik15-8-2010 20:05:17

Wij zijn langsgeweest bij de bloemist in ons dorp en wij zullen max. € 150 betalen voor:
- bruidsboeket (met veel rozen en callas)

- altaarstuk (in het verlengde v/h bruidsboeket)

- 2 kleinere boeketjes voor mijn bruidsmeisjes (zalmkleurige rozen)

- 7 corsages

Verder hebben wij voor in de kerk en voor aan de vertrekplaats bij mijn ouders thuis ook nog ballonnen voorzien. Ik heb ze in de AVA gekocht. Nu nog helium huren en lint voorzien.

Ik vermoed dus dat wij ongeveer voor €200 gesteld zijn met bloemen én ballonnen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...