Terug naar overzicht
Ik vind 250 euro voor ballonnen toch wel wat veel. Wij hebben ook ballonnen voor in de kerk: 3 kleintjes aan elke stoeltje van de buitenkant van de rij dus in totaal hebben we 56 kleine ballonnen, 2 clusters van elk 10 grote ballonnen voor aan de ingang binnen de kerk en dan nog 2 grote "just married" ballons voor aan de zaal en wij moesten maar 80 euro betalen. Wij moeten ze alleen zelf plaatsen maar de lintjes en al zitten er al aan. Maar als we dit nu moesten doen met bloemen waren we inderdaad duurder uitgekomen denk ik.
Goedkoopste van bloemen dat ik al gehoord heb, is 300 voor een pakket met volgende zaken inbegrepen- bruidsboeket- stuk voor altaar- stuk voor lezenaar- 1 corsage (bruidegom)- 20 stukjes voor aan de stoelen 250 voor 10 sets ballonnen vind ik persoonlijk toch ook wel wat veel. Maar als je dat mooi vindt en het er voor over hebt, waarom dan niet.
oei, nu begin ik toch al wat te twijfelen ik had via dit forum gehoord dat deze redelijk goedkoop was met zijn balloncreaties...
Wij zijn langsgeweest bij de bloemist in ons dorp en wij zullen max. € 150 betalen voor:- bruidsboeket (met veel rozen en callas)- altaarstuk (in het verlengde v/h bruidsboeket)- 2 kleinere boeketjes voor mijn bruidsmeisjes (zalmkleurige rozen)- 7 corsages Verder hebben wij voor in de kerk en voor aan de vertrekplaats bij mijn ouders thuis ook nog ballonnen voorzien. Ik heb ze in de AVA gekocht. Nu nog helium huren en lint voorzien.Ik vermoed dus dat wij ongeveer voor €200 gesteld zijn met bloemen én ballonnen.