Nu Online
Momenteel zijn er 477 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

avondfeestvraagjes

15-8-2010 18:29:46
Hallo allemaal,

Ik heb nog enkele vraagjes:
- als er speeches ofzo worden gedaan op het avondfeest, wanneer gebeurt dit dan? Voor het eten? Na het hoofdgerecht?

- Wat hadden jullie als tafelnamen? Het wordt heel dringend dat we die kiezen, aangezien we donderdag naar de zaal moeten... :)

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Groetjes,
Tine

Tine
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1106

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik15-8-2010 19:26:52

Wij doen de speeches wanneer we aan tafel gaan. Dat lijkt me het meest logische tijdstip gezien je iedereen dan wellicht welkom heet en smakelijk eten wenst.

Tafelnamen zeg ik liever nog niet, het moet nog even geheim blijven en ik heb een paar vriendinnen-collega's die ook op dit forum zitten :-)

Ik zie dat je een dag na mij trouwt, nu begint het écht dichtbij te komen hé! En het ziet ernaar uit dat het volgende week beter weer wordt, OEF! Wij moeten volgende zondag naar onze zaal.

Succes nog!

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik15-8-2010 21:17:59

Hoi Tine,

- Mijn man hield een speech voor het eten, mijn vader ook
Mijn schoonmoeder hield haar speech na het voorgerecht
Na het hoofdgerecht hadden de broers en zussen iets in elkaar gestoken

- Voor de tafelindeling werkten wij met snoepjes. Op elke tafel stond een pot met een ander soort snoep. Bij het binnenkomen kregen de gasten een zakje met een soort snoep en op die manier wisten ze aan welke tafel ze moesten zitten. We hebben hier zeer toffe reacties op gehad. Het was echt tof.

Hopelijk helpt het je wat
succes!
Groetjes
Joke

Anke
20-8-2010
 Meld misbruik16-8-2010 7:54:29

Bij ons zijn de speeches voorzien tussen de receptie en het eten. Onze vrienden kennende kan er wel nog ergens een spontane speech opduiken in de loop van de avond :)
De tafelnamen hebben we heel simpel gehouden.
We hebben zo van die mini-schildersezeltjes waar dan een klein krijtbordje op staat en daar heb ik dan met een krijtstift bloemetjes op getekend en gewoon 'Table of Honor, Bride's Family,...' op geschreven. Aangezien we niet echt een bepaald thema hebben.

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik16-8-2010 13:49:34

Wij gebruiken als tafelnamen disneyfilms.
op de tafels komt er een centerpiece ( moet ik nog eens denken hoe of wat )
en bij het binnenkomen krijgen de mensen een cinematicketje met de film erop.

Over de speeches , ik zou dit misschien doen tussen de hoofdschotel en dessert misschien ?
Het is te zien hoeveel er gaan speechen uiteraard. Ik weet ook al dat onze getuige iets van plan is , wel dat mag hij doen na de dessert en voor de openingsdans.
Ik zou ze een beetje 'inplannen' dat niet alles na elkaar volgt .

groetjes

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik16-8-2010 14:20:10

wij hebben de speech gedaan als iedereen aan tafel zat en voor we gingen eten das het meeste logische aangezien je iedereen dan welkom heet en ook smakelijk eten wenst. Ik heb paar woorden gezegd en dan mijn man. Dat moet niet te langdradig zijn en ook niet teveel mensen laten speechen tenslotte zijn jullie het die trouwen. geen tafelnamen bij ons gewoon afroepen van de namen van de mensen en dan stond er iemand van de zaal aan de tafel waar ze moesten zitten

maps

Meld misbruik16-8-2010 21:51:07

Hey hey

Wij hebben een trouwconsulente ingehuurd. Wij hebben gedurende de planning van ons huwelijk ongeveer 3 gesprekken en ben ik blij dat ik dat doe. Ze komt met zoveel ideeen waar je zelf niet aan zou denken.
Misschien kan dit je helpen. Veel succes verder!
Info@detrouwconsulente.be

Groetjes

Maps

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...