Terug naar overzicht
Mijn kleedje van Pronovias komt van bij Le Chapeau (Antwerpen). Hoeveel ze er van hebben hangen dat weet ik wel niet. Bij Liliane Claes in Herentals hadden ze ook pronovias dacht ik. Groetjes
Hallo Rebecca! om te beginnen: leuk te zien dat wij op dezelfde dag trouwen :-) Ik weet dat ze bij bruidsmode Steven in Torhout ook het merk La sposa verkopen. Ik weet natuurlijk ook niet hoeveel ze er hiervan hebben en van welke regio jij bent??? Alvast veel succes! Groetjes Lien
Hoi! Ik heb ook net een Pronovias bij Le Chapeau in Antwerpen gekocht. Ze hebben daar in elk geval verschillende boeken van Pronovias en aanverwante designers liggen, dus ik denk dat ze ook een grote keuze uit die merken aanbieden (de service daar kan ik overigens ook sterk aanbevelen :-)!). Groetjes!
Hoi bruidjes :) Ik ben ook een enorme fan van de jurken van Pronovias en La sposa, maar hebben jullie een idee van de richtprijs? Wat is het goedkoopste en wat het duurste? Ik zou graag al een idee willen vormen. Bedankt! Groetjes!
Dank jullie voor de tips!Le Chapeau en Bruidsmode Steven zal ik waarschijnlijk nog wel een bezoekje brengen :-) @ Lien, inderdaad héél fijn dat we op dezelfde dag zullen trouwen :-) volgens velen blijkbaar een erg gewilde dag! @ Ghizlan: Naar mijn ervaringen ligt La Sposa meestal tussen 1100€ en 1500€, Pronovias ligt vaak wat duurder. Pronovias is het duurdere segment van La Sposa. Dan gaat het soms verbazend rap naar 2000€ hoewel er ook te vinden zijn van rond de 1500€
Hallo, Wij trouwen nu vrijdag en ik heb een pronovias kleed gekozen. We zijn naar Aalst geweest naar Pierre-Yves, denk dat ze daar wel redelijk wat pronovias hebben. Mijn kleed is niet van het goedkoopste maar de prijs van Pronovias is meestal vanaf 1500€ tot ....We zijn van Roeselare naar Aalst gereden om mijn kleed te vinden, maar wel heel tevreden dat ik tot daar ben gereden hoor. veel succes in je zoektochtgroetjes
Hay in de Robel in Roeselare hebben ze ook pronovias! greetz
Ik ben naar La Sposa geweest in Roeselare. Daar hebben ze een ruime collectie van het merk 'La Sposa'. De kleedjes die ik daar heb gepast, schommelden tussen de 1500 - 2200 euro. Het kleedje dat ik daar gekocht heb, is van het merk 'La Sposa'.
Inderdaad, Robel in Roeselare is aan te raden! Daar hebben ze veel van Pronovias. ik heb er op dit moment 5 aan de kant hangen, allemaal van Pronovias en de duurste van de 5 is 1490!! Ze zijn er ook heel vriendelijk! Succes!