Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weinig volk op receptie

16-8-2010 11:23:55
hoeveel volk hebben jullie op de receptie..we hebben 70 man uitgenodigd en nu is onze uitnodiging een week weg en de bevestigingen voor receptie komen maar niet, wel voor avondfeest maar voor de receptie hebben er nog maéar 3 bevestigd, de rest kan allemaal niet..sebiet zijn we met kei weinig, vindt ik nu ook niet zo leuk! krijg er wat stress van..misschien stom maar ja zo zijn toekomstige bruidjes eh! :-)

Linsay
2-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 932

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik16-8-2010 11:37:52

Hey Linsay,
Blijkbaar wachten de mensen tot op het laatste om te reageren. Wij hebben ook nog maar weinig bevestigingen. Ik maar er mij voorlopig nog niet druk om, bij ons hebben ze nog 4 weken tijd om te antwoorden. We wachten rustig af.

Reina
28-8-2010
 Meld misbruik16-8-2010 11:52:45

wij hadden gevraagd voor de 10e te bevestigen en kregen gisteren als nog een bevestiging dus maak je nog geen zorgen, bij ons komt uiteindelijk meer mensen naar de receptie als naar ons avondfeest

Caroline
21-8-2010
 Meld misbruik16-8-2010 12:06:59

Hey Linsay,

Wij hadden 155 personen uitgenodigd en er hebben er 105 bevestigd dat ze komen.
Ik dacht dat er bij ons al veel afgevallen waren maar blijkbaar hebben we toch niet te klagen.
In ieder geval zou ik je nu toch geen zorgen beginnen maken. Ze hebben waarschijnlijk wel nog wat tijd om te bevestigen, niet?
Hoeveel mensen dat wij zelf niet opgebeld hebben om te vragen of ze nu komen of niet...Triestig vind ik dat.

Alvast veel succes en hoop voor jou dat er nog een hoop bevestigingen binnen mogen komen.

Groetjes

veerle
21-8-2010
 Meld misbruik16-8-2010 12:44:33

Wij hebben "maar" 54 personen voor de receptie en 120 voor het avondfeest. We hadden er een 65-tal uitgenodigd, dus de meesten komen eigenlijk wel.
En we hadden eigenlijk ook alle bevestigingen snel binnen. Hebben niet veel moeten rondbellen

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-8-2010 13:05:16

Da's normaal, bij ons kwamen die van receptie ook als laatsten binnen. Het zijn dan ook meestal mensen waar je al verder vanaf staat, ze kijken ook beetje of er niet andere dingen komen voor die dag en naar wat hun voorkeur gaat.
Dit in tegenstelling tot de dichtere mensen die gewoon willen komen en waar dat hun agendapunt is.

Linsay
2-10-2010
 Meld misbruik16-8-2010 13:11:28

bedankt voor de reacties :-) ben ik al wat geruster :-)

tis toch wat eh zone trouw in elkaar steken!

Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik16-8-2010 14:23:12

Bij ons waren er 76 uitgenodigd en 69 komen er.
Bij ons komen er ook meer op de receptie dan op het avondfeest. Die van de receptie heb ik snel gekregen maar de bevestiging voor het avondfeest, daar heb ik zeker nog 10 mensen moeten bellen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-8-2010 16:45:17

2 oktober is ook nog lang, hé... En zoals Kathleen zeht, dit zijn niet je 'nauwe' vrienden, dus logisch dat zij niet meteen reageren...

Linsay
2-10-2010
 Meld misbruik16-8-2010 16:52:47

ja maar ik ben soms een stresskip zene zoals m'n beste vriendin (getuige ) dat zegt :-) voor de rest heb ik geen stress maar zou het jammer vinden als er bijna geen volk komt naar de receptie, zijn ook kenissen van m'n ouders bij.

groetjes!

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik16-8-2010 16:52:47

Bij ons dachten de mensen dat ze niets moesten laten weten als ze kwamen. Misschien denken ze dat bij jullie ook zo? Wij hebben iedereen die niets heeft laten weten nog eens gemaild of opgebeld.

Linsay
2-10-2010
 Meld misbruik16-8-2010 16:53:54

op de uitnodigingen staat 'gelieve te bevestigen voor 02 september 2010. maar ja sommige mensen denken altijd anders...

Dithe
30-7-2010
 Meld misbruik16-8-2010 19:12:30

Voor ons feest heb ik geen enkele bevestiging gekregen. Ik heb iedereen zelf beginnen opbellen de laatste week voor het (verlovings) feest; Ik had nochtans op de uitnodigingen genoteerd dat ze moesten verwittigen voor 15 juni...
Vond ik persoonlijk wel een beetje erg en van weinig respect getuigen

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik17-8-2010 10:07:33

Hey Linsay,

Het is normaal hoor dat mensen zolang wachten. Zoals Dithe hierboven heb ik ook nog moeten bellen naar de mensen of ze kwamen of niet. Van eentje heb ik zelf het antwoord gekregen als je iets op de rekening ziet verschijnen komen we niet anders wel.

Zelfs een paar die bevestigd hadden en uiteindelijk op de dag zelf niet komen opdagen.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info