Terug naar overzicht
Hey Linsay, Blijkbaar wachten de mensen tot op het laatste om te reageren. Wij hebben ook nog maar weinig bevestigingen. Ik maar er mij voorlopig nog niet druk om, bij ons hebben ze nog 4 weken tijd om te antwoorden. We wachten rustig af.
wij hadden gevraagd voor de 10e te bevestigen en kregen gisteren als nog een bevestiging dus maak je nog geen zorgen, bij ons komt uiteindelijk meer mensen naar de receptie als naar ons avondfeest
Hey Linsay, Wij hadden 155 personen uitgenodigd en er hebben er 105 bevestigd dat ze komen. Ik dacht dat er bij ons al veel afgevallen waren maar blijkbaar hebben we toch niet te klagen. In ieder geval zou ik je nu toch geen zorgen beginnen maken. Ze hebben waarschijnlijk wel nog wat tijd om te bevestigen, niet? Hoeveel mensen dat wij zelf niet opgebeld hebben om te vragen of ze nu komen of niet...Triestig vind ik dat. Alvast veel succes en hoop voor jou dat er nog een hoop bevestigingen binnen mogen komen. Groetjes
Wij hebben "maar" 54 personen voor de receptie en 120 voor het avondfeest. We hadden er een 65-tal uitgenodigd, dus de meesten komen eigenlijk wel. En we hadden eigenlijk ook alle bevestigingen snel binnen. Hebben niet veel moeten rondbellen
Da's normaal, bij ons kwamen die van receptie ook als laatsten binnen. Het zijn dan ook meestal mensen waar je al verder vanaf staat, ze kijken ook beetje of er niet andere dingen komen voor die dag en naar wat hun voorkeur gaat.Dit in tegenstelling tot de dichtere mensen die gewoon willen komen en waar dat hun agendapunt is.
bedankt voor de reacties :-) ben ik al wat geruster :-) tis toch wat eh zone trouw in elkaar steken!
Bij ons waren er 76 uitgenodigd en 69 komen er. Bij ons komen er ook meer op de receptie dan op het avondfeest. Die van de receptie heb ik snel gekregen maar de bevestiging voor het avondfeest, daar heb ik zeker nog 10 mensen moeten bellen.
2 oktober is ook nog lang, hé... En zoals Kathleen zeht, dit zijn niet je 'nauwe' vrienden, dus logisch dat zij niet meteen reageren...
ja maar ik ben soms een stresskip zene zoals m'n beste vriendin (getuige ) dat zegt :-) voor de rest heb ik geen stress maar zou het jammer vinden als er bijna geen volk komt naar de receptie, zijn ook kenissen van m'n ouders bij. groetjes!
Bij ons dachten de mensen dat ze niets moesten laten weten als ze kwamen. Misschien denken ze dat bij jullie ook zo? Wij hebben iedereen die niets heeft laten weten nog eens gemaild of opgebeld.
op de uitnodigingen staat 'gelieve te bevestigen voor 02 september 2010. maar ja sommige mensen denken altijd anders...
Voor ons feest heb ik geen enkele bevestiging gekregen. Ik heb iedereen zelf beginnen opbellen de laatste week voor het (verlovings) feest; Ik had nochtans op de uitnodigingen genoteerd dat ze moesten verwittigen voor 15 juni...Vond ik persoonlijk wel een beetje erg en van weinig respect getuigen
Hey Linsay, Het is normaal hoor dat mensen zolang wachten. Zoals Dithe hierboven heb ik ook nog moeten bellen naar de mensen of ze kwamen of niet. Van eentje heb ik zelf het antwoord gekregen als je iets op de rekening ziet verschijnen komen we niet anders wel. Zelfs een paar die bevestigd hadden en uiteindelijk op de dag zelf niet komen opdagen. Groetjes