Terug naar overzicht
Hallo Katty, alles 'was' bij mij geregled, maar nuj begin ik natuurlijk heéél zenuwachtig te worden en ik maak mij zorgen ivm ons belgisch weer, dus nu ben ik een back-up plan ineen aan het steken in geval dat het regent. Ons trouw auto is een cabrio dus heb ik voor een ander gezorgd in geval het regent. Ik moet enkel nog voor een binnen locatie zorgen voor de foto's. Ringen hebben we al thuis liggen en woensdag moet ik gaan voor mijn eerste pas spannend !! nog veel succes. groetjes Vanessa
Hey mede-septemberbruidjes en gommetjes! Hier nog maar 24 dagen op de teller (3,5 weken!). Amai, het klinkt echt dichtbij nu! Het meeste is bij ons geregeld. Wat moet ik wel nog doen? Het volgende: - laatste pas op 6 september en dan kan ik mij kleedje meenemen - misboekje nog afwerken (nog tekstjes verdelen over de 'voorlezers') en laten kopiëren en binden bij het copycenter - helium voorzien voor onze ballonnen op te blazen - ringen nog afhalen of vragen of ze die leveren als ze klaar zijn. Dat zou eind deze week moete zijn (Fede di Oro) - kaartjes maken voor de gasten van het avondfeest die ze aan de inkom moeten nemen zodat ze weten naar welke tafel ze moeten gaan - bedankjes maken (snoepzakjes vullen) - naamkaartjes voor op tafel schrijven - nog langs de bloemist om afspraken te maken rond het drogen van mijn boeket - speech schrijven - gastenboek schrijfklaar maken - draaiboek maken voor de ceremoniemeester (die we over een week zien) - de enveloppen al schrijven zodat we de dag nadien (tevens de dag voor we op huwelijksreis vertrekken) de bedankkaartjes voor de receptiegasten al kunnen opsturen. Zo hebben zij snel een kaartje en kunnen wij het nadien niet vergeten. Ik vermoed dat dit alles zowat zal zijn. Het lijkt nog wel een heel lijstje, maar al bij al valt dat nogal mee denk ik.
@ Vanessa, nog je eerste pas, dat is laat :-)Ik mag nu zaterdag het mijne al gaan halen ...ik hoop ook op beter weer want onze viering is in de tuin van het kasteel :-( @Katrien, Het lijkt idd nog een lange lijst maar al die kleine dingen kan je maar de laatste moment doen hé, tof jou lijstje eens te lezen, nog een paar dingen die ik ook bijna vergeten was geniet nog van jullie voorbereidingen meiden !!
Wij trouwen op 4 september en dit moeten wij nog doen: - Vanavond afspraak met de zaal ivm tafelschikking en menu - Menukaarten maken - Tafelschikking vastleggen (maar we wachten nog steeds op antwoord van een paar mensen) - Schoenen inlopen - Laatste briefing fotograaf en dj - Binnenlokatie voor de foto's zoeken - Deze woensdag proefmake-up - Volgende woensdag laatste pas van mijn kleed - Cadeautje voor de getuigen kopen - Cava kopen + verrassingsbrood bestellen voor thuis - Snoepjes bestellen voor de kindjes aan de kerk en op de receptie Dat zal zo wat het voornaamste zijn. Hopelijk vergeet ik niks Lieve
Hallo bruidjes Wij trouwen op 4 september, nog 18 dagen zeg!! Het nadert nu wel héél snel!Dit is wat wij nog moeten doen: - Tafelschikking vastleggen (zo goed als klaar, nog een stuk of 6 pers., alfabetische lijst is al klaar met het tafelnr., bord waar de kaartjes aanhangen moet ik nog maken)- Kaartjes maken voor gasten (zodat ze weten aan welke tafel ze moeten zitten) - Schoenen inlopen - Cadeautje voor de getuigen kopen- Ringen afhalen (dit ga ik deze week normaal doen :D) Verder ben ik met alles klaar. bedankingen klaar voor gasten, menukaarten en misboekjes klaar om te drukken, bespreking menu.- 2de pas al gehad- Ceremoniemeester gezien en alles besproken- Broodmand besteld voor 's middags- Proefkapsel en proef make-up gehad- Gastenboek schrijfklaar gemaakt- Speech voorbereid- Bedankingstekst ouders voorbereid- Bespreking decoratie kerk- Bespreking met dj Mijn to do lijstje is al ferm ingekort! Geniet nog van de laatste dagen van de voorbereiding dames! Het is het allemaal zo zeker hélemaal waard! Groetjes en succes!
Hallo iedereen! Bij ons nog 17 dagen op de teller, begint echt spannend te worden! De meeste zaken zijn geregeld, buiten nog enkele kleine dingen: - tafelindeling- drank en hapjes in huis halen voor kleine receptie bij ons thuis- schoenen inlopen- speech voorbereiden (wat wij best moeilijk vinden!)- balonnen voor aan de kerk regelen De rest is allemaal in orde. Succes nog met de voorbereidingen! groetjes
hey wij trouwen ook 4 september. dit moeten wij nog doen. -snoepzakjes afwerken voor kindjes aan de kerk -bespreken met ceremonie meester -bespreken met dj. -de bloemen voor de kerk en voor de feestzaal. -tafelschikking zo goed als af, wachten nog op toe of afzeggingen van sommigen. -tafelkaartjes maken voor de gasten hopelijk vergeet ik niets. laten we hopen dat we toch een zonnige dag hebben. veel succes nog met jullie voorbereidingen stephanie
Ja wij ook 04/09, we hebben nog afgeteld van meer dan 400 dagen, waar is de tijd . We moeten ook enkel nog binnenlocatie zoeken want met zo een weer, hopelijk is het voor ons septemberbruidjes mooier weer . Alles van DJ, fotograaf, auto's is geregeld maar ik ben nog een stress-kip en dus heb ik stress dat ze er niet gaan doorkomen op de dag zelf. Hebben wel contracten enzo, maar beetje weinig vertrouwen in de mensen zeker .
Sarah, Waarom stuur je al je 'leveranciers' niet gewoon nog eens een mailtje waarin je kort alle gemaakte afspraken herhaalt en nog eens checkt of voor hen alles duidelijk is? Als ze dat allemaal bevestigen, dan kan je er toch echt wel gerust in zijn dat ze er allemaal zullen zijn op het geplande uur. Lieve
hey, heb ook al zenuwen met nog 18 dagen op de teller . wij moeten nog het volgende doen: * ceriemonie verder bespreken * jurk nog eens gaan passen * nog een afspreken met de zaal voor aantal door te geven enz * laatste briefing aan fotograaf * snoepzakjes maken voor de kindjes * speech maken groetjes sharon
Bedankt meisjes voor al jullie reacties en nog veel succes met de laatste voorbereidingen en alvast een prachtige dag toegewenst Katty