Terug naar overzicht
Héél veel. o.a. Linea R, Marylise, Rembo Styling,... anders een kijken op site www.cony.be
Zeker eens langsgaan, mooie winkel met een ruime keuze, vriendelijke mensen. Ze doen ook de trouwbeurs in Brugge, begin oktober. Enorm plezant om alvast in de sfeer te komen.
Hoi, Net een kijkje gaan nemen op de website van Cony maar ik kan de foto's nergens bekijken. Kan mij iemand uitleggen hoe het moet... Dankje!
Hoi Ik heb het ondertussen al gevonden. Weet iemand van jullie toevallig wanneer de nieuwe collectie binnen komt? Ik denk dat ik daar wel eens een kijkje zou gaan nemen. Maar ben ik niet nog een beetje te vroeg voor juli volgende jaar? Alvast bedankt!Miet
Sommige collecties zijn er eind augustus, de meeste september/oktober omdat dan de beursen beginnen. Best even een belletje doen op voorhand. Vroeger beginnen rondkijken/zoeken wil ook zeggen minder stress. Ook rekening houden dat sommige stoffen maar tijdelijk te verkrijgen zijn alhoewel dat dat meestal toch wel meevalt. Een stukje van de nieuwe feestcollectie van Linea Raffaelli is al te zien op de site www.linearaffaelli-brugge.be , bruidjes zullen nog even wat geduld moeten hebben, denk ik. Alvast succes met je zoektocht en geniet er maar van.