Nu Online
Momenteel zijn er 326 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar dj plaatsen aan tafel?

17-8-2010 19:45:26
Dag bruidjes

Ik ben zo goed als klaar met onze tafelschikking en de alfabetische lijst op te maken enz.
Enkel rest er mij nog één probleem.

Onze DJ is alleen, waar moet ik die persoon bij god zetten? Ik kan hem moeilijk aan een tafel alleen zetten, da's ook zo zielig :D
Bij de jonge groep plaatsen, 'k weet niet of die mensen dat zo leuk gaan vinden dat er iemand bij zit dat ze niet kennen.

Heeft er iemand inspiratie?

Groetjes!

Valerie
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 590

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik17-8-2010 20:20:52

Ik zou dit aan de Dj zelf eens vragen.
Er zijn DJ's die liever wat apart zitten om te eten , je hebt er zelf die niet willen dat er een maaltijd voorzien word .
Je hebt er dan ook weer Dj's die achter hun discobar eten ( als er bijvoorbeeld sfeermuziek tijdens de maaltijd gedraaid word. )

als je fotograaf of videograaf hebt of zo kan je natuurlijk hun ook samen zetten.

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik17-8-2010 20:51:36

Bij ons zat de DJ aan een tafel met mensen van dezelfde leeftijd (dertigers). We hadden ook een tafel van vlotte praters en pleziermakers gekozen dus mensen voor wie het om 't even is met wie ze aan tafel zitten. Dat is allemaal heel vlot verlopen. We hadden wel op voorhand aan één van die gasten gezegd dat de dj aan hun tafel zou zitten maar feitelijk is het nooit een probleem geweest, hoor. Vergeet ook niet dat het enkel aan het diner is. Van zodra het diner afgelopen is, verdwijnt de dj achter zijn discobar voor de rest van de nacht, dus... Wij vonden het ook vreselijk zielig om hem daar heel alleen ergens te zetten.
En anders kan je nog doen zoals Kelly voorstelt ; dj en fotograaf samen zetten bvb.

Bart

Meld misbruik17-8-2010 20:55:00

Ik persoonlijk hou er niet van om als dj mee te eten.
Als het dan wd het geval zou zijn dan hou ik me liefst bij de fotograaf of achter de discobar maar eigenlijk vind ik dat een dj niet tussen de gasten hoeft te zitten.Een dj komt op een feest om te werken en niet om te feesten.
Persoonlijk zal ik dit nooit van het bruidspaar verwachten omdat een dj toch meestal later komt terwijl de anderen al aan de tafel zitten.

Tamara
4-9-2010
 Meld misbruik18-8-2010 8:15:10

Onze dj komt maar aan in de zaal rond 22u. Dan is het dessert meestal bezig. Dus er wordt dan ook geen plaats voor hem voorzien.
Hij start na het dessert en verwacht dit dus ook niet
Misschien toch eventjes navragen bij je dj zelf

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-8-2010 12:45:33

Onze dj komt ook net voor het dessertenbuffet. Hij zei zelf dat we geen eten voor hem moesten voorzien. Als hij overal eten zou krijgen, zou je hem kunnen buitenrollen, zei hij zelf. Als hij in de loop van de nacht een hongerke zou krijgen, zou hij wel een bordje nemen en eens langs het dessertenbuffet passeren (bleef de hele nacht staan).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...