Nu Online
Momenteel zijn er 366 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

upper at home???

18-8-2010 10:20:55
hallo, kent er iemand die deze homeparty geeft, ik ben namelijk dringend op zoek, want volgende week zaterdag vier ik mijn vrijgezellen en dacht dat dit wel een leuk idee zou zijn, daarom zoek ik iemand die dit doet of zou willen doen.
het probleem is dat ik gebeld heb en er neemt daar niemand op van de regio, grrrrr

je vind dan eens iets en dan nemen ze nog nie op ook, zot wordt ik ervan,

dus bruidjes als je iemand kent, laat je horen

dada

vanessa
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 673

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik18-8-2010 12:48:12

Oei, en moet jij dit zelf regelen voor je eigen vrijgezellen?

Ben zelf al twee keer naar een Upper at Home party geweest en vond dit niet zo tof, na 5 vibrators heb je het wel gezien en dan volgen er nog 20... Beetje saai op den duur.

succes ermee

Carolina
1-8-2009

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik20-8-2010 15:39:45

0479267544 een nummer dat ik in mijn gsm heb staan voor upperwareparty :-)

geniet ervan en veel succes x x x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...