Nu Online
Momenteel zijn er 432 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal in de Kempen - Ervaringen?

18-8-2010 11:07:52
Hallo allemaal,

Volgend jaar gaan we trouwen en we zijn nu vast gestart met de zoektocht naar de "perfecte" zaal voor ons.
We wonen in Beerse en zijn dan ook op zoek naar zalen in de Kempen.

Ik heb reeds verschillende mogelijkheden gevonden en vroeg me af wat de prijs/kwaliteit is van deze zalen? Daarnaast hoor ik het ook graag als er mensen zijn met ervaringen over deze zalen?

- Den Eyck
- De Kapelhoeve
- Domein Martinus
- Priorij Corsendonk
- Le Cirq
- Daemshof
- Paterspand
- Hof Ter Smisse

(Om een beetje een beeld te schetsen; we willen een 40 tal mensen voor het diner uitnodigen en hebben in totaal 120 mensen voor het avondfeest)

Alvast bedankt voor de reacties!

Sarah
8-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1702

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik18-8-2010 11:57:37

Hey Sarah,

Wij hadden onze trouwfuif in Le Cirq. Echt schitterende zaal en heb er veel complimenten over gekregen.
Nadeel is wel dat hier je zaalhuur bovenop je traiteurkosten komen omdat zij zelf geen traiteurdiensten verzorgen. Is dus ietske duurder maar de setting is het helemaal waard!!
Je kan best gewoon een offerte vragen bij al deze zalen en vergelijken, zo kan je ook zien wat er al dan niet inbegrepen zit in de prijs want dat durft al wel eens verschillen van zaal tot zaal.

Groetjes,
ilse

sanne
3-9-2010
 Meld misbruik18-8-2010 12:03:36

Heyla,

wij hebben ook Le Cirq gekozen. Zijn ook naar andere zalen gaan kijken, maar Le Cirq sprong er echt uit! Wij hebben 57 personen voor het diner en 110 personen voor het avondfeest, dus dat is ongeveer te vergelijken met dat van jou

groetjes
sanne

Tina
11-9-2010
 Meld misbruik18-8-2010 12:38:36

Wij geven ons feest in De Kapelhoeve.
We hebben hier al verschillende feesten gehad en deze waren telkens af. Alles is bespreekbaar.
Is ook gemakkelijk bereikbaar voor sommige die van verder af moeten komen door de nabijheid van de autosnelweg. Je hoort er niets van.

Ik ben ook al naar een feest geweest in het Paterspand. Vond het iets minder. Zaal is prachtig, maar kil.

In Priorij Corsendonk heeft mijn schoonzus haar trouwfeest gegeven en zij waren er niet echt tevreden over.

joke
1-8-2009
 Meld misbruik18-8-2010 13:14:45

hey,

wij hebben ons trouwfeest vorig jaar gegeven in hof ter smissen. ik was direct verliefd geworden op de mooie zaal. wij waren zeer tevreden over de service, het eten (dat je uiteraard in verschillende prijsklasse hebt) én de dj. Het was geen goedkoop feest, maar we hebben echt wel waar voor ons geld gekregen!
Wij hadden een 100-tal gasten voor het avondfeest en een 50-tal extra voor het dansfeest met dessertenbuffet. Ik zou er zeker eens langs gaan en als je het eten al eens wil proeven, kan je altijd eens gaan brunchen op zondag ;)
Wij raden de zaal aan en hebben ook van anderen enkel positieve commentaar gehoord.
groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info