Terug naar overzicht
Hey Sarah, Wij hadden onze trouwfuif in Le Cirq. Echt schitterende zaal en heb er veel complimenten over gekregen. Nadeel is wel dat hier je zaalhuur bovenop je traiteurkosten komen omdat zij zelf geen traiteurdiensten verzorgen. Is dus ietske duurder maar de setting is het helemaal waard!! Je kan best gewoon een offerte vragen bij al deze zalen en vergelijken, zo kan je ook zien wat er al dan niet inbegrepen zit in de prijs want dat durft al wel eens verschillen van zaal tot zaal. Groetjes, ilse
Heyla, wij hebben ook Le Cirq gekozen. Zijn ook naar andere zalen gaan kijken, maar Le Cirq sprong er echt uit! Wij hebben 57 personen voor het diner en 110 personen voor het avondfeest, dus dat is ongeveer te vergelijken met dat van jou groetjessanne
Wij geven ons feest in De Kapelhoeve. We hebben hier al verschillende feesten gehad en deze waren telkens af. Alles is bespreekbaar. Is ook gemakkelijk bereikbaar voor sommige die van verder af moeten komen door de nabijheid van de autosnelweg. Je hoort er niets van. Ik ben ook al naar een feest geweest in het Paterspand. Vond het iets minder. Zaal is prachtig, maar kil. In Priorij Corsendonk heeft mijn schoonzus haar trouwfeest gegeven en zij waren er niet echt tevreden over.
hey, wij hebben ons trouwfeest vorig jaar gegeven in hof ter smissen. ik was direct verliefd geworden op de mooie zaal. wij waren zeer tevreden over de service, het eten (dat je uiteraard in verschillende prijsklasse hebt) én de dj. Het was geen goedkoop feest, maar we hebben echt wel waar voor ons geld gekregen! Wij hadden een 100-tal gasten voor het avondfeest en een 50-tal extra voor het dansfeest met dessertenbuffet. Ik zou er zeker eens langs gaan en als je het eten al eens wil proeven, kan je altijd eens gaan brunchen op zondag ;) Wij raden de zaal aan en hebben ook van anderen enkel positieve commentaar gehoord. groetjes!