Terug naar overzicht
Goh... Het is verschrikkelijk moeilijk om dit nog egaal te krijgen. Ik ga al een tijdje (al 6 keer, voor mij veeeeeel) onder de zonnebank en ik zie nog een wissel tussen spaghettibandjes en de rest... Het is niet heel erg maar als je het weet zie je het. Natuurlijk hangt er veel af van je huidskleur en natuurlijke tint. Je hebt nog even, komt wel goed... Groeten, astridenbart110910.bruiloftsite.nl
scrubben!!
Dit probleem heb ik ook, met nog maar 16 dagen meer op de teller!! Pff, met al die regeling, ik had nochtans al zooooveel een jaar op voorhand al gepland, maar 't zijn die kleine dingen die allemaal zoveel inzet nog kosten en daardoor nog geen tijd gehad om te gaan. Vanaf vanavond ga ik toch proberen om elke dag te gaan! En anders heb ik er bij mijn ouders thuis ook nog één staan, maar die bruint niet meer zo gemakkelijk, oud ding :D
Na een weekje Italië had ik ook blekere strepen van spaghettibandjes en bikini, hoewel ik al redelijk bruin was voordien. Ik had de indruk dat het verschil alleen maar duidelijker werd met onder de zonnebank te gaan. Ik heb dan eventjes (een dag of 10) gewacht tot mijn natuurlijk bruin een beetje vervaagd was (idd scrubben!) en nu, na nog 2 beurten zonnebank, ben ik zo goed als egaal bruin. Misschien kun je dit ook proberen, aangezien je toch nog wel eventjes tijd hebt?