Terug naar overzicht
Hey, Ik volg een maandje na je! Prachtig toch, die mooie herfstkleuren! Als tafelnamen heb ik de denneappels, paddestoelen, egeltjes, pompoenen, eekhoorntjes, herfstbladeren, de eikels ;-),... Wat die chocolaatjes betreft...ik denk ergens in september of oktober. Moest je ze niet op tijd hebben, kan je er ook laten maken in een chocolaterie.
en wie geef jij als naam de eikels ? :-) heb jij nog extra decoratie enzo ? groetjes!
Voor decoratie: zeker in sept-okt eens binnenspringen bij AVA! Prachtige deco-artikelen voor een prikje! Ik denk dat de chocolade herfstvruchten ook die periode binnenkomen bij Aldi.
Tja de eikels...een tafel met mensen die wel tegen een grapje kunnen...heb wel enkele grapjassen in de familie! Wel...alles hebben we in de herfstkleuren! Het bruidsboeket, mijn bruidsjuwelen, de stukjes op de tafels, de uitnodigingen,...In de Xenos in Nederland kan je ook leuke deco kopen weinig geld! Heb er vorig jaar een hele zak nep-miniherfstblaadjes gekocht. Leuk om op de tafels te strooien. Ik ben ook van plan om een hele resem theelichtjes op de tafels te zetten...de ultieme gezelligheid! Zelf goedkope potjes, vaasjes kopen en deze met papier, blaadjes en raffia bekleden. Met enkele euro's en een portie creativiteit kom je al een eind verder! Groetjes terug!
en welke tafelnamen heb jij nog ? zet je dan iets van decoratie erbij ?