Terug naar overzicht
Dit is er eentje in Lier:http://www.dansinstituutwalkiers.be/extra.html
in herent op de mechelsesteenweg: desmedt-camby
En hebben jullie daar lessen bij gevolgd? Of niet?
Wij hebben nog geen lessen gevolgd, maar zijn dat wel van plan. 'k Vind het nu nog wel wat te vroeg. Op hun website staat dat je best 6 maanden voor je huwelijk een afspraak maakt. Dus we wachten nog even :)
Dag Inge, Ik kan je aanraden om naar dansstudio Flash in Boom te gaan.www.dansstudioflash.be (Boom) Daar kan je privélessen volgen, Caroline maakt dan een choreografie op jullie liedje. Je kan in september ook starten met lessen Cubaanse salsa. Ikzelf dans bij dansstudio Flash in Boom, maar niet met mijn partner. Ik volg daar streetdance en latinomix. Caroline is een heel enthousiaste en sympathieke madame :)! Voor koppeldans zal haar partner mee lesgeven. Mijn beste vriendin is met haar partner daar geweest voor een choreografie voor de openingsdans. En dat was superromantisch en supermooi. Ze hebben ook een Ballroom achtergrond! Meer latin ipv Ballroom dan: Daarnaast dans ik samen met mijn ventie salsa (maar dan LA-stijl, niet Cubaans) bij salsaga, ook aan te raden. Kijk maar eens op www.salsaga.be (Willy en Ann geven les op verschillende locaties) Als je het iets rustiger wilt, dan is zouk ook heel leuk en interessant. Kijk dan maar een keertje bij www.zoukamor.be (in Antwerpen), de organisator Ken is een goeie vriend van me en het koppel dat les geeft dansen echt supermooi, kippenvel :)! Zouk is ook heel romantisch :)! Veel plezier!
Dance Duplex in aartselaar! Wij hebben daar ook salsalessen gevolgd om een salsa openingsdans te kunnen doen