Terug naar overzicht
Je kan meerdere getuigen nemen hoor... ik heb er ook twee
Misschien ka je vragen aan je zus om 's morgens te komen helpen als je je kleed moet aandoen? Dat zij erop kan letten dat de sleep steeds goed licht. Misschien kan je aan haar vragen om de ringen te overhandigen?
Ik wou juist hetzelfde zeggen als Lieve. Ik heb ook 2 getuigen! Dus als je wil, kan je jouw zus nog vragen ;)
Voor de kerk mag je zelf een onbeperkt aantal getuigen hebben. Toen mijn neef trouwde, vertelde de pastoor dat hij zelfs eens een huwelijk had met 27 (!) getuigen!
Hey , Bij ons is dat ook zo hoor , ieder mag 2 getuigen hebben ... Groetjes
Misschien kan je haar vragen om jullie ceremoniemeester te zijn ? Dat is een hele opgave maar misschien zal ze dat met plezier op zich nemen ? Op deze site : www.theperfectwedding.nl/ceremoniemeester.html vind je een overzicht van de taken vd ceremoniemeester.
leuke ideeën, nu een ceremoniemeester hebben we al, ik ben samen met men verloofde nog eens aan't kijken en eens met men ouders babbelen.Als er nog ideeen zijn die zijn nog welkom hoor :) Groetjes Tanja
Dag Tanja, Ik kan best begrijpen dat je haar niet wil kwetsen en haar wil laten voelen dat ze belangrijk is. Maar ik vind het ook niet erg dat jullie bepaalde keuzes hebben gemaakt zoals getuigen, fotograaf. Hoe zij met haar gevoelens moet omgaan, is echt iets waar zij zelf moet uitgeraken. Je kan haar het gewoon ook vragen wat ze graag nog zou willen doen. Dan is het tenminste een keuze van haarzelf ipv een 'taakje die ze maar moet doen'. Of het zou zo bij haar kunnen overkomen. Dan gaat ze dat ook met veel plezier en zorgvuldigheid doen. Veel geluk!!
Ik had ook een dilemma ivm getuigen... Ik heb 2 beste vrienden. 1 m en 1 v daarnaast ben ik ook super close met mijn ex. ik ben 5 jaar met die gast samen geweest , en de laatste jaren zijn wij hele goeie vrienden geworden. Ik wou eerst mijn beste vriendin nemen , maar dan ging mijn beste maat zich misschien achteruit gestoken voelen. mijn aanstaande neemt maar 1 getuige , dus ik kan er moeilijk 2 nemen . ik heb dan beslist van mijn ex te nemen als getuige , maar om mijn beste vrienden toch een rol te geven , zullen zij volwassen bruidsmeisje en jonker zijn . In ieder geval als we aan kindjes beginnen weten we ook wie meter en peter zullen worden van ons eerste . en dit weten ze ook ;)