Terug naar overzicht
Ik ben naar La Sposa geweest in Roeselare. Het derde kleedje dat ik aanhad was raak :). Ik ben in juli geweest dus een 10tal maanden voor de trouw. Kleedjes kunnen ze nog steeds inleggen hoor ;).
Hey Melissa, Wij zijn op 31 juli getrouwd in Château de la Motte in Groot-Gelmen (Sint-Truiden). En het is echt super geweest, uitstekende service, prachtige locatie (hebben daar ook onze foto's gemaakt)lekker eten en het valt ook zeer goed mee van prijs. Als cadeautje van de feestzaal mag je zelfs blijven overnachten in de bruidssuite , gevolgd door een champagne ontbijt. Niets dan lof over deze feestzaal! Mijn trouwkleed heb ik gekocht bij Claire de Femme. Kijk maar eens op de website www.clairedefemme.be. Ook hier ben ik super content van. De prijzen van de kleedjes staan trouwen op de website vermeld. Groetjes, Joke
hoi, ga eens kijken bij het fijn genoegen of het veilingshuis in st struiden.
Wij hebben de knoop doorgehakt .De zaal is gereserveerd en voorschot is betaald de zaal is dus al in orde. We hebben gekozen voo het veiligshuis. Mijn toekomstige was verkocht toen hij de zaal in de luxeaankleding zag :D. Nu wachten tot mijn bevalling en dan kunnen we gaan kijken voor een kleed