Nu Online
Momenteel zijn er 456 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bakfiets huren

19-8-2010 22:30:58
Hey iedereen,

Ik had een leuk idee maar weet niet goed of het haalbaar is.
Oorspronkelijk wou ik een of andere firma inhuren voor aan de kerk een glaasje cava aan te bieden aan de mensen die naar ons komen kijken. Nu heb ik al enkele prijzen gezien en vind ik dit persoonlijk redelijk veel voor wat het is. Nu had ik het schitterende idee om een bakfiets te huren en dan gewoon zelf te vullen met cava en ijsjes voor de kindjes die samen met hun ouders komen. Eerst zou ik die dan vullen met ijs en dan de flessen cava en de ijsjes erin leggen en dan een vriend vragen om ermee naar de kerk te komen tegen dat we buitenkomen.
Nu heb ik blijkbaar toch wat moeilijkheden om een bakfiets te vinden die ik kan huren in de buurt van Antwerpen, Ekeren dus vroeg ik me af of jullie me hierbij konden helpen?
En wat vinden jullie van het idee op zichzelf?
Alle tips en/of suggesties welkom
Thx Daisy

Daisy
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2340

mieke
1-4-2011
 Meld misbruik19-8-2010 23:19:39

Wij huren becaks (indonesische trapfietsen) voor onze trouw bij fietsenatelier mol. Daar hebben ze ook bakfietsen. Dat zal wat ver zijn voor jullie (al leveren ze ook wel) maar misschien weten zij waar je terecht kan in Antwerpen.
Groet!

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik20-8-2010 8:28:47

Hey

Ga eens langs bij een speelpleinwerking.
Wij hadden 3 bakfietsen.

marleen
22-1-2011
 Meld misbruik20-8-2010 15:34:54

hey

bakker manus heeft zo een triporteur voor ijsjes misschien kan je het met hem regelen??
of het bruidsparadijs dacht dat je dat daar wel kon huren

groetjes en veel succes!!

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik20-8-2010 18:02:07

He daisy,

Ik vind het een super idee!! We hadden er ook aan gedacht om met een soort bakfiets naar de kerk te gaan ipv wagens.
Achteraf toch op het idee terug gekomen. Denkend aan het weer, soort trouwjurk....
Kijk eens naar www.fietskarinfo.be

Groetjes,

S

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik20-8-2010 20:05:26

Hey Daisy,

Wij wilden hetzelfde doen, en wij hebben firma gevonden die dit doet.
Weet natuurlijk niet welk budget dat jullie voorhanden hadden, maar ik vond dat het goed meeviel van prijs en je kan zelf de drank halen.

www.retro.be

Grtjs

Sara

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik20-8-2010 20:07:46

Willen jullie dat doen ipv de receptie??
Want wij zouden eventueel de receptie willen laten vallen en dan voor de kerk de drankenfiets zetten en ijsjeskraam ter vervanging van.
Denk wel dat ik eerst nog toestemming ga moeten vragen aan de gemeente, want denk niet dat je zomaar op openbare plek "receptie" mag geven.

Grtjs

Sara

Daisy
4-6-2011
 Meld misbruik20-8-2010 21:34:59

Hey iedereen,

Bedankt voor de leuke reacties.

K ga zeker eens horen bij Manus en eens neuzen op de sites.

@Sara : We wilden dit doen voor de mensen die aan de kerk staan en voor de kindjes die met hun mama komen , gewoon als extra'tje. Het is niet in plaats van de receptie

xXx Daisy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...