Terug naar overzicht
Wij huren becaks (indonesische trapfietsen) voor onze trouw bij fietsenatelier mol. Daar hebben ze ook bakfietsen. Dat zal wat ver zijn voor jullie (al leveren ze ook wel) maar misschien weten zij waar je terecht kan in Antwerpen. Groet!
Hey Ga eens langs bij een speelpleinwerking. Wij hadden 3 bakfietsen.
hey bakker manus heeft zo een triporteur voor ijsjes misschien kan je het met hem regelen?? of het bruidsparadijs dacht dat je dat daar wel kon huren groetjes en veel succes!!
He daisy, Ik vind het een super idee!! We hadden er ook aan gedacht om met een soort bakfiets naar de kerk te gaan ipv wagens. Achteraf toch op het idee terug gekomen. Denkend aan het weer, soort trouwjurk.... Kijk eens naar www.fietskarinfo.be Groetjes, S
Hey Daisy, Wij wilden hetzelfde doen, en wij hebben firma gevonden die dit doet. Weet natuurlijk niet welk budget dat jullie voorhanden hadden, maar ik vond dat het goed meeviel van prijs en je kan zelf de drank halen. www.retro.be Grtjs Sara
Willen jullie dat doen ipv de receptie?? Want wij zouden eventueel de receptie willen laten vallen en dan voor de kerk de drankenfiets zetten en ijsjeskraam ter vervanging van. Denk wel dat ik eerst nog toestemming ga moeten vragen aan de gemeente, want denk niet dat je zomaar op openbare plek "receptie" mag geven. Grtjs Sara
Hey iedereen, Bedankt voor de leuke reacties. K ga zeker eens horen bij Manus en eens neuzen op de sites. @Sara : We wilden dit doen voor de mensen die aan de kerk staan en voor de kindjes die met hun mama komen , gewoon als extra'tje. Het is niet in plaats van de receptie xXx Daisy