Terug naar overzicht
Hallo Kaat, dikke proficiat met je zwangerschap!Ik wens je een morgen een super mooie trouwdag toe! groetjes,Kirsten
Profiiciat met de zwangerschap ! Geniet ervan !
Dikke proficiat met de zwangerschap!! Leef morgen ook ten volle en geniet van je prachtige dag!!!Je hoeft echt geen zenuwen te hebben ;-) Veel plezier morgen!
Geniet van jullie dag morgen, en ook van de zwangerschap natuurlijk!
Proficiat met je zwangerschap! ben super blij voor je! We gaan suuuuuper hard genieten morgen! Ik begin nu toch ook een beetje nerveus te worden...ben ik niets vergeten, ga ik mijn tekst kunnen onthouden... al weet ik dat alles in orde komt! lieve groetjes!
Wauw, proficiat, das dubbel zo gelukkig!!!Heel veel succes met de zwangerschap.En geniet er morgen volop van.Ook de andere bruidjes van morgen!
Proficiat met je zwangerschap. Niet te zenuwachtig zijn en geniet met volle teugen van jullie huwelijksdag. Probeer wat vroeg te slapen zodat je fris-vrouw bent, en nogmaals, GENIET!
Proficiat met jullie zwangerschap. Probeer de stress van je af te slaan en probeer wat te slapen :D. Geniet van jullie grote dag. dikke kus sharon